Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kageteenageren skriver: Prøv lige at se den her parodi på Amalie. Er flad af grin! http://www.youtube.com/watch?v=8Lk8-medvrg
Prøv lige at se den her parodi på Amalie. Er flad af grin!
http://www.youtube.com/watch?v=8Lk8-medvrg
AHAHAHAHAHAHA
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hehe nej.. Det kan godt være hun ikke er den skarpeste kniv i skuffen, men nærmere den sløveste, men for fanden det program har været skægt.. Hun fatter ingenting..!! Og kan ikke engang tale korrekt dansk.. hahahaha.. Hun er dummere end blondine-vittighederne..
Caroline86 skriver: tror hun har fået lavet rigtigt meget!!!! Det er bare så morsomt for mig at se det program for jeg er vokset op i Rungsted og f.eks. spiste de jo på SushiKappo i dag.. det er MIN sushirestaurant, lige ved siden af MIN folkeskole og MIT supermarked..hæhæ!!!
tror hun har fået lavet rigtigt meget!!!!
Det er bare så morsomt for mig at se det program for jeg er vokset op i Rungsted og f.eks. spiste de jo på SushiKappo i dag.. det er MIN sushirestaurant, lige ved siden af MIN folkeskole og MIT supermarked..hæhæ!!!
Har du så gået på skole med hende?
Søddepødde skriver: Har du så gået på skole med hende?
jeg er smigret, men heeelt så ung er jeg ikke
Skal ikke kunne sige om hun har gået 5-6 klasser under mig, men i så fald kan jeg ikke huske hende!
Baagøe skriver: Jeg hørte hende lig udtale i radioen idag, at hun med vilje siger nogle dumme ting og med vilje taler forkert, for at blive kendt! Den kommentar taler vist for sig selv...
Jeg hørte hende lig udtale i radioen idag, at hun med vilje siger nogle dumme ting og med vilje taler forkert, for at blive kendt! Den kommentar taler vist for sig selv...
Ha ha ha ha...ja,...det gør den da godt nok!
Amso skriver: Hehe nej.. Det kan godt være hun ikke er den skarpeste kniv i skuffen, men nærmere den sløveste, men for fanden det program har været skægt.. Hun fatter ingenting..!! Og kan ikke engang tale korrekt dansk.. hahahaha.. Hun er dummere end blondine-vittighederne..
Ja...det er hun, men jeg kan - af en eller anden grund - faktisk godt lide hende. Måske har jeg sympati for hende?? Men god underholdning - det er det!
Caroline86 skriver: AHAHAHAHAHAHA
Åhhh gud....!!
Lulle25 skriver: Ser det også det er så sjovt. De 2 slås vidst om hvem der er dårligst til at formulere sig og ved ikke hvem der vinder, det er sgu svært at regne ud Hendes mor har i hvert fald haft mange sjove udtalelser og det har Amalie jo så ikke fra nogen fremmede. Den bedste jeg lige kan huske er da moderen sidder i en stol og skal have botox, så siger hun ej jeg ligner Anni Fønsborg, og griner helt vildt siger nej nej nej, Anni Fønsberg selvfølgelig Den griner jeg simpelthen så tit af. Hihi
Ser det også det er så sjovt. De 2 slås vidst om hvem der er dårligst til at formulere sig og ved ikke hvem der vinder, det er sgu svært at regne ud Hendes mor har i hvert fald haft mange sjove udtalelser og det har Amalie jo så ikke fra nogen fremmede.
Den bedste jeg lige kan huske er da moderen sidder i en stol og skal have botox, så siger hun ej jeg ligner Anni Fønsborg, og griner helt vildt siger nej nej nej, Anni Fønsberg selvfølgelig
Den griner jeg simpelthen så tit af. Hihi
Det er faktisk rigtigt! Det er mærkeligt fordi moderen virkede meget skarp i starten. Det virker næsten som om hun gør sig dummere end hun er, fordi det giver mere opmærksomhed... sjovt!!
Mutti2B skriver: Ha ha, ja, det er jo ren latterterapi "Deb ut"
Ha ha, ja, det er jo ren latterterapi
"Deb ut"
også total fed sætning:
Mor!!!!! så hjælp mig dog med at hjælpe mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128