Amalie.... tisser snart i bukserne af grin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.466 visninger
63 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

lisbethita

Der er Amalies Verden ligenu. Ahhhhh....jeg kommer simplethen til at savne Amalies verden. Det skulle efter sigende være sidste afsnit. Jeg tisser sgu snart i bukserne af grin over hende. Især de slagsmål mellem mor og datter.....

Er jeg den eneste?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

ESV

Bej du er så bestmet ikke den eneste, det er top underholdende!!!

Anmeld

27. oktober 2010

Faith

"Synes selv jeg er meget mere moden end en 19 årig"........ Hmm nej ikke rigtig Amalie

Anmeld

27. oktober 2010

ooo

Arj møg, havde glemt at det er nu det bliver sendt.

Slog om idet hun kammede over og sagde "glattejern" 20 gange i en enkelt sætning. Måske det var fordi det er et af de meget få ord hun er sikker på hvordan skal udtales???

Anmeld

27. oktober 2010

piap

Ej du er ikke den eneste hun er simpelhen top underholdning...

Kommer helt sikker også til at savne hende....

Anmeld

27. oktober 2010

ChatH

lisbethita skriver:

Der er Amalies Verden ligenu. Ahhhhh....jeg kommer simplethen til at savne Amalies verden. Det skulle efter sigende være sidste afsnit. Jeg tisser sgu snart i bukserne af grin over hende. Især de slagsmål mellem mor og datter.....

Er jeg den eneste?? 

Ja for satan det er sjovt.  og mon ikke også vi efterhånden har fanget at hun har en kæreste

Anmeld

27. oktober 2010

quar20

Jeg er HEL sikker på at jeg er kommet til at tisse lidt i trussen af grin..!!

Jeg kan slet ikke holde igen..!!

Anmeld

27. oktober 2010

LLN

ved ikke hvem der er værst - hende eller moderen.

Anmeld

27. oktober 2010

Magsen

smillaluna skriver:

"Synes selv jeg er meget mere moden end en 19 årig"........ Hmm nej ikke rigtig Amalie

skulle lige til at lave en debat om det men turdet ikke da jeg selv kun er 17 og er bange for der ville som altid komme diskutioner om alder hehe :b

men hvis jeg skulle gætte hendes alder.. altså synes min lillesøster er mere moden end hende og hun er altså kun 14 hehe

Anmeld

27. oktober 2010

Mortilxx

Det bedste var simpelthen da hun var med i paradise hotel, hvor hun sagde at hende Tammi var en russisk roulette, problemet var at hun mente at en russisk roulette var en slags ''fræk/billig skolepige'' eller sådan et eller andet i den dur. Men hun forstår virkelig at gøre hende selv til grin på det groveste. Og hendes mor er ikke meget bedre selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.