Amalie.... tisser snart i bukserne af grin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

lisbethita

Maggieh skriver:

hahaha !

man skulle jo næsten tro hun var fra et andet land hun kan jo slet ikke finde udaf at snakke dansk :p hihi

Ja....det er simpelthen utroligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Mutti2B

lisbethita skriver:

ØJ de sidste klip var også sjove med alle de dumme bemærkninger....det er for morsomt!! Åhh.....det er morsomt! 

Ha ha, ja, det er jo ren latterterapi

"Deb ut"

Anmeld

27. oktober 2010

lisbethita skriver:

Der er Amalies Verden ligenu. Ahhhhh....jeg kommer simplethen til at savne Amalies verden. Det skulle efter sigende være sidste afsnit. Jeg tisser sgu snart i bukserne af grin over hende. Især de slagsmål mellem mor og datter.....

Er jeg den eneste?? 

JAh mand.. JEg elsker hende!! Og jeg elsker også hendes mor... Hun er sq cool.. Hun tager lidt gas på Amalie, samtidig med hun støtter hende... Sådan en  mor vil jeg sq også være... Måske ikke lige så skør!!griner...

Anmeld

27. oktober 2010

mor-til-vanessa

øv jeg glemte det.

må se genudsendelsen 

Anmeld

27. oktober 2010

Lulle25

Ser det også det er så sjovt. De 2 slås vidst om hvem der er dårligst til at formulere sig og ved ikke hvem der vinder, det er sgu svært at regne ud Hendes mor har i hvert fald haft mange sjove udtalelser og det har Amalie jo så ikke fra nogen fremmede.

Den bedste jeg lige kan huske er da moderen sidder i en stol og skal have botox, så siger hun ej jeg ligner Anni Fønsborg, og griner helt vildt siger nej nej nej, Anni Fønsberg selvfølgelig

Den griner jeg simpelthen så tit af. Hihi

Anmeld

27. oktober 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Der er Amalies Verden ligenu. Ahhhhh....jeg kommer simplethen til at savne Amalies verden. Det skulle efter sigende være sidste afsnit. Jeg tisser sgu snart i bukserne af grin over hende. Især de slagsmål mellem mor og datter.....

Er jeg den eneste?? 

Jeg hørte hende lig udtale i radioen idag, at hun med vilje siger nogle dumme ting og med vilje taler forkert, for at blive kendt!  Den kommentar taler vist for sig selv...

Anmeld

27. oktober 2010

Manakauapo

Prøv lige at se den her parodi på Amalie. Er flad af grin!

http://www.youtube.com/watch?v=8Lk8-medvrg

Anmeld

27. oktober 2010

Pena

Caroline86 skriver:

jeg er til gengæld rimlig glad for at have lært at aberne stammer fra menneskerne!

Jahhhh haha. Man kunne bare se at Peter ikke ville rette hende. Eller måske han også var i tvivl om hvordan det nu hang sammen.

Man bliver nogengange i tvivl om om de har et manuskript.

Sig mig så moren ikke meget opereret ud i hovedet i dag? Omkring øjnene. Ve godt hun har fået lavet læber.

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Søddepødde skriver:

Jahhhh haha. Man kunne bare se at Peter ikke ville rette hende. Eller måske han også var i tvivl om hvordan det nu hang sammen.

Man bliver nogengange i tvivl om om de har et manuskript.

Sig mig så moren ikke meget opereret ud i hovedet i dag? Omkring øjnene. Ve godt hun har fået lavet læber.

tror hun har fået lavet rigtigt meget!!!!

Det er bare så morsomt for mig at se det program for jeg er vokset op i Rungsted og f.eks. spiste de jo på SushiKappo i dag.. det er MIN sushirestaurant, lige ved siden af MIN folkeskole og MIT supermarked..hæhæ!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.