Tror min datter har store fødder:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Laulund87 skriver:

Hmm det lyder godt nok mærkeligt..Utroligt de ikke tager det seriøst Jeg synes også det lyder lidt foruroligende at han bliver forpustet og sover så meget. Det er bare ikke nemt hvad man lige gør som mor på sidelinien Ihh jeg håber de snart finder ud af hvad der lige driller ham, det lille pus

Det håber vi også... Han bliver skam ikke forpustet, han mister bare al energi. Når de besøger en anden dp, bliver han endnu mere træt, vælger at gå hjem med ungerne og ringe efter mig. Men så har han jo siddet i klapvogn og 'ladet op', så når hun kommer hjem og vil ringe - er han jo fuld af krudt igen. Sådan er han helle dagen igennem, kan godt se hun har et dilema med ham. Hun er ellers en gammel garvet dp, der selv har børnebørn osv. Hun mener han har det værre end han giver udtryk for og det er hans krop der 'lukker ned'. 

Har været derude hvor jeg overvejed at det var mig der var noget galt med. For når vi skal til prøver - kontrol mm, har han jo siddet i bil og slappet af hele vejen derud og så er han jo fuld af krudt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Laulund87

Mor til Frederic skriver:

Det håber vi også... Han bliver skam ikke forpustet, han mister bare al energi. Når de besøger en anden dp, bliver han endnu mere træt, vælger at gå hjem med ungerne og ringe efter mig. Men så har han jo siddet i klapvogn og 'ladet op', så når hun kommer hjem og vil ringe - er han jo fuld af krudt igen. Sådan er han helle dagen igennem, kan godt se hun har et dilema med ham. Hun er ellers en gammel garvet dp, der selv har børnebørn osv. Hun mener han har det værre end han giver udtryk for og det er hans krop der 'lukker ned'. 

Har været derude hvor jeg overvejed at det var mig der var noget galt med. For når vi skal til prøver - kontrol mm, har han jo siddet i bil og slappet af hele vejen derud og så er han jo fuld af krudt. 

Kender godt det der med at man tror der er noget i vejen med en selv. Nogle gange når Maria har rallet og kastet slim op, har vi taget på sygehuset til observation og så er der bare ikke noget! Så er stemningen trykket fordi jeg har kunnet fornemme at lægerne og sygeplejerskerne ikke troede på os..Suk!

Anmeld

27. oktober 2010

felicity

Laulund87 skriver:

Når jeg sammenligner med andre børn synes jeg min datters fødder er store Hun har ikke sko, men hendes strømper hedder 20-22 og hun er 10 måneder, er de store?

Hvad størrelse bruger jeres barn/børn og hvor gamle er de?

Kram Charlotte der keder sig i aften

min skønne datter som fylder 3 år den 14 feb. bruger i dag str. 27 i sko!

Anmeld

27. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Laulund87 skriver:

Kender godt det der med at man tror der er noget i vejen med en selv. Nogle gange når Maria har rallet og kastet slim op, har vi taget på sygehuset til observation og så er der bare ikke noget! Så er stemningen trykket fordi jeg har kunnet fornemme at lægerne og sygeplejerskerne ikke troede på os..Suk!

Det er bare peder hårdt sådan noget... Vi har ikke 7-9-13 ikke været indlagt siden han fyldte ½ år. Håber bare de vil snakke med dp, se det fra hendes side - så de kan se at det ikke bare er mig der er en pyller mor. Hvilket jeg bare slet ikke er, ud over de alm børne undersøgelser har han været derinde 2 gange - hos egen læge altså. 

Anmeld

27. oktober 2010

Chamomile

Celina har meget små fødder, hun er nu 4 år og bruger str. 22-23, men kan være i 19-21, det er alt efter mærket.

Anmeld

27. oktober 2010

Svei

JulieE skriver:

Jeg har en pige med meget små fødder... Hun bliver 4  små 2 uger og hun bruger str 25-26 i sko Hun fik sine første sko da hun ca ca 1 år og de var str 18 Men hun har også arvet sin faster kropsbygning og faster har bitte små smølfefødder (str 35)

Min søn er 6½ år og bruger str 30

Er det småt? Konrad bliver 5 år om 4 mdr. og bruger 27 i sko...tilgengæld bruger Bertram på 7 år str. 39 og det synes jeg dælme er stort..

Anmeld

28. oktober 2010

JulieE

Jbk skriver:

Er det småt? Konrad bliver 5 år om 4 mdr. og bruger 27 i sko...tilgengæld bruger Bertram på 7 år str. 39 og det synes jeg dælme er stort..

Tja... Alt er jo relativt Jeg kan bare se, på min datter jævnaldrene at de bruger str 28-29 de fleste af dem... Men altså fødderne skal jo passe til barnet Og Line er en lille spinkel mus, så fødderne passer fint til hende...

Str 39 er alligevel en imponerende for til en 7 årig

Anmeld

28. oktober 2010

Halbschön

Laulund87 skriver:

Når jeg sammenligner med andre børn synes jeg min datters fødder er store Hun har ikke sko, men hendes strømper hedder 20-22 og hun er 10 måneder, er de store?

Hvad størrelse bruger jeres barn/børn og hvor gamle er de?

Kram Charlotte der keder sig i aften

Tror det er meget normalt

Og strømpestr snyder meget I strømper skal Nicolai ha en 25-28 for at de ikke blir for små når de har været vasket et par gange... Han er lige blevet 1 år for knap to uger siden

Han har lige fået sine første ECCO sko... Og det er str 23, og det er lidt stort taget i betragtning af at han kun lige er fyldt 1 år Men han har også store fødder og hænder

Anmeld

28. oktober 2010

Laulund87

Mor til Frederic skriver:

Det er bare peder hårdt sådan noget... Vi har ikke 7-9-13 ikke været indlagt siden han fyldte ½ år. Håber bare de vil snakke med dp, se det fra hendes side - så de kan se at det ikke bare er mig der er en pyller mor. Hvilket jeg bare slet ikke er, ud over de alm børne undersøgelser har han været derinde 2 gange - hos egen læge altså. 

Det lyder som en god idé at få jeres dp ind over. Det er bare utroligt at man føler det er nødvendigt at have andre med for at blive taget alvorligt

Anmeld

28. oktober 2010

Laulund87

RJN skriver:

Tror det er meget normalt

Og strømpestr snyder meget I strømper skal Nicolai ha en 25-28 for at de ikke blir for små når de har været vasket et par gange... Han er lige blevet 1 år for knap to uger siden

Han har lige fået sine første ECCO sko... Og det er str 23, og det er lidt stort taget i betragtning af at han kun lige er fyldt 1 år Men han har også store fødder og hænder

Okay.

Altså jeg prøvet sko på hende og det skulle være en str 22.

Men det lyder nu ikke til at hun har så store fødder igen, jeg er nok bare stødt på børn med små fødder i forhold til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.