Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har en dreng med kæmpe fødder han er 5 år og bruger en str 33
og så har jeg en dreng mere men han har en mere normal størrelse fod, han er 3 år og bruger en 25
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linselouise skriver: Det var godt nok sent hun fik sine første sko, som 18 årig, og så kun str. 18!? fnis (Sorry kunne ikke lade være)
Det var godt nok sent hun fik sine første sko, som 18 årig, og så kun str. 18!? fnis (Sorry kunne ikke lade være)
LOL... Hun havde da ikke brug for sko før... det andet var for dyrt
Mente selvfølgelig da hun var 1 år (hvem trykkede på det 8 tal?? )
JulieE skriver: Hun fik sine første sko da hun ca ca 18 år og de var str 18
Hun fik sine første sko da hun ca ca 18 år og de var str 18
Jeg ved jo godt, hvad du mener - synes bare, at det var én af de rigtig sjove tastefejl
Karoline skriver: Jeg ved jo godt, hvad du mener - synes bare, at det var én af de rigtig sjove tastefejl
Ja... det var en af de bedre... tror jeg havde besøg af sættenissen
JulieE skriver: LOL... Hun havde da ikke brug for sko før... det andet var for dyrt Mente selvfølgelig da hun var 1 år (hvem trykkede på det 8 tal?? )
Fik bare det sjoveste billede inde i hovedet af en 18 årig pige med MEGET små fødder haha
linselouise skriver: Fik bare det sjoveste billede inde i hovedet af en 18 årig pige med MEGET små fødder haha
Det er jo det jeg siger....Smølfefødder
oerbaek skriver: jeg har en dreng med kæmpe fødder han er 5 år og bruger en str 33 og så har jeg en dreng mere men han har en mere normal størrelse fod, han er 3 år og bruger en 25
Nå ja, men så har de da noget at stå fast på
Freja er 21 måneder og jeg har lige købt vinterstøvler til hende i str. 25. Hun har desværre arvet sin fars store plader..
Laulund87 skriver: Nå ja, men så har de da noget at stå fast på
ja og han har det ikke fra fremmed... hans mor har også kømpe fødder
Skouboe skriver: Freja er 21 måneder og jeg har lige købt vinterstøvler til hende i str. 25. Hun har desværre arvet sin fars store plader..
Det er da også en pæn størrelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128