Tror min datter har store fødder:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.074 visninger
70 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Laulund87

Når jeg sammenligner med andre børn synes jeg min datters fødder er store Hun har ikke sko, men hendes strømper hedder 20-22 og hun er 10 måneder, er de store?

Hvad størrelse bruger jeres barn/børn og hvor gamle er de?

Kram Charlotte der keder sig i aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Tdittmann

Nej jeg synes ikke at det lyder som om din datter har store fødder.

Min Anders som er 5 mdr. har str. 19-21 i strømper og de er ved at være lidt små - hælen er begyndt at krybe nedenunder foden

Anmeld

27. oktober 2010

millesofie

Laulund87 skriver:

Når jeg sammenligner med andre børn synes jeg min datters fødder er store Hun har ikke sko, men hendes strømper hedder 20-22 og hun er 10 måneder, er de store?

det er faktisk helt det samme med min tinke fis hun er også 10mdr og bruger str 20 i strømper/sko

jeg synes også hun har vildt store fødder, men det er jo nok så ikke helt rigtigt

Anmeld

27. oktober 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Julie er knap 21 mdr og bruger samme størrelse.. :) 

Anmeld

27. oktober 2010

Laulund87

Tdittmann skriver:

Nej jeg synes ikke at det lyder som om din datter har store fødder.

Min Anders som er 5 mdr. har str. 19-21 i strømper og de er ved at være lidt små - hælen er begyndt at krybe nedenunder foden

Okay Jeg har bare en veninde hvis dreng bruger str 23 og han er 2½ år. Måske har han små fødder Eller også er det bare forskelligt uden det betyder noget

Anmeld

27. oktober 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Julie er knap 21 mdr og bruger samme størrelse..  

Ja der kan man bare se

Anmeld

27. oktober 2010

JulieE

Jeg har en pige med meget små fødder... Hun bliver 4  små 2 uger og hun bruger str 25-26 i sko Hun fik sine første sko da hun ca ca 1 år og de var str 18 Men hun har også arvet sin faster kropsbygning og faster har bitte små smølfefødder (str 35)

Min søn er 6½ år og bruger str 30

Anmeld

27. oktober 2010

Laulund87

Fisenberg skriver:

det er faktisk helt det samme med min tinke fis hun er også 10mdr og bruger str 20 i strømper/sko

jeg synes også hun har vildt store fødder, men det er jo nok så ikke helt rigtigt

Så er det måske ikke helt galt alligevel..Eller sko skal hun have str 22 når jeg har prøvet nogle på hende og så er hendes strømper 20-22

Anmeld

27. oktober 2010

L.J.L

JulieE skriver:

Jeg har en pige med meget små fødder... Hun bliver 4  små 2 uger og hun bruger str 25-26 i sko Hun fik sine første sko da hun ca ca 18 år og de var str 18 Men hun har også arvet sin faster kropsbygning og faster har bitte små smølfefødder (str 35)

Det var godt nok sent hun fik sine første sko, som 18 årig, og så kun str. 18!? fnis (Sorry kunne ikke lade være)

Anmeld

27. oktober 2010

Laulund87

JulieE skriver:

Jeg har en pige med meget små fødder... Hun bliver 4  små 2 uger og hun bruger str 25-26 i sko Hun fik sine første sko da hun ca ca 18 år og de var str 18 Men hun har også arvet sin faster kropsbygning og faster har bitte små smølfefødder (str 35)

Det var nogle små størrelser ja Man kan vist konkludere at det er meget forskelligt, jeg sammenligner bare alt jeg kan med andre babyer/børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.