I erfarne hjemmefødere!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

quar20

Zafir skriver:

Åh ja... Sunlolly Det var helt kanon til Friggs fødsel.

Og et reb til at hænge i!! Det havde jeg denne gang. det er SUPER anbefalesværdigt.

Sunlolly er også min aller bedste ven her under graviditeten  og det ændrede sig bestemt ikke da jeg var i fødsel..!!

Ja rebet det så vi jo, og det må jeg indrømme at det så MØG skønt ud..!! hvorfor har de ikke det på en fødegang..!! IHHH altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
quar20 skriver:

Sunlolly er også min aller bedste ven her under graviditeten  og det ændrede sig bestemt ikke da jeg var i fødsel..!!

Ja rebet det så vi jo, og det må jeg indrømme at det så MØG skønt ud..!! hvorfor har de ikke det på en fødegang..!! IHHH altså

Ja, det er da en billig investering til at føderne får lidt dejlig at hænge i!!

Anmeld

27. oktober 2010

isimaven

Zafir skriver:

Playlisten arbejder jeg på og det med rebet havde jeg faktisk tænkt mig at kopiere jeg har gode solide kroge i loftet til slyngevuggen (har før været til en gynge) og det er jo lige midt i stuen, har også en krog i loftet i soveværelset til hængevuggen så der kunne jeg jo også flytte hen hvis det bliver for varmt ved brændeovnen... Så ja min liste begynder at se færdig ud
Og Quar de is må jeg anskaffe for de er da oplagte også til ungerne
Tak alle fordi I gad at tage jer tid til at hjælpe mig med min lidt neurotiske liste hehe men det er jo nyt for mig herhjemme selvom jeg allerede har 2 dejlige fødsler bag mig, og så føles det betryggende at have styr på grejet :-)

Anmeld

27. oktober 2010

quar20

isimaven skriver:

Playlisten arbejder jeg på og det med rebet havde jeg faktisk tænkt mig at kopiere jeg har gode solide kroge i loftet til slyngevuggen (har før været til en gynge) og det er jo lige midt i stuen, har også en krog i loftet i soveværelset til hængevuggen så der kunne jeg jo også flytte hen hvis det bliver for varmt ved brændeovnen... Så ja min liste begynder at se færdig ud
Og Quar de is må jeg anskaffe for de er da oplagte også til ungerne
Tak alle fordi I gad at tage jer tid til at hjælpe mig med min lidt neurotiske liste hehe men det er jo nyt for mig herhjemme selvom jeg allerede har 2 dejlige fødsler bag mig, og så føles det betryggende at have styr på grejet :-)

Ja isene skal bare være klar parat i fryseren.. Desuden syntes jeg det hjalp rigtig meget på halsbrand for det døjede jeg ekstrem med under fødslen..

Anmeld

27. oktober 2010

quar20

Zafir skriver:

Amen det så bare SÅ dejligt ud..!!  IHH det må jeg ha med på fg  Også må de få en pedel til at sætte i krog i loftet

Anmeld

27. oktober 2010

isimaven

quar20 skriver:

Ja isene skal bare være klar parat i fryseren.. Desuden syntes jeg det hjalp rigtig meget på halsbrand for det døjede jeg ekstrem med under fødslen..

Tror squ jeg køber dem i morgen allerede når nu jeg skal handle alligevel så kan de jo bare ligge i fryseren og være parat

Anmeld

27. oktober 2010

isimaven

quar20 skriver:

Amen det så bare SÅ dejligt ud..!!  IHH det må jeg ha med på fg  Også må de få en pedel til at sætte i krog i loftet

Hi hi ja gør det

Anmeld

27. oktober 2010

quar20

isimaven skriver:

Tror squ jeg køber dem i morgen allerede når nu jeg skal handle alligevel så kan de jo bare ligge i fryseren og være parat

ja da.. sidder da og gufler nogle nu for at tage de sure opstød..  Så køb et par ekstra kasser hvis nu de andre børn også lige skal forsmage lidt

Anmeld

27. oktober 2010

quar20

isimaven skriver:

Hi hi ja gør det

haha griner

Anmeld

27. oktober 2010

isimaven

quar20 skriver:

haha griner

Haha jeg kan lige forestille overraskelses blikket i jordemødrenes ansigter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.