I erfarne hjemmefødere!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.414 visninger
34 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

isimaven

hej med jer hjemmefødere
nu nærmer tiden sig for min hjemmefødsel og føler mig helt tryg og tilfreds med min beslutning. Nu er det så bare at jeg bliver nysgerrig om I evt. har gode ideer hvad jeg burde anskaffe mig til den store dag, udover de ting der allerede er indkøbt/anskaffet.

Jer har :
en rulle poser (til affald)
4 gamle lagener
3 gamle håndklæder
en bomulds madresskåner 90x140
6 engangsunderlag (sådan nogle hospitals nogen)
store tena bind
gammel voksdug til afdækning af seng
et lille rullebord til jordemoderens grej
fødekar og alt udstyr dertil
ingefærrod til at lave afkog af til smertelindring
chiliplastre
børnepasning til de store børn

og selvfølgelig bliver der knækbrød, kiks, saftevand, frugt, kaffe og the samt rugbrød og pålæg hvis nogen får brug for lidt at spise/drikke

hvordan lyder det??

hilsen Rakel 35+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Bavianis

Man får da lyst til at komme på besøg, slænge sig i sengen og blive vartet op med the og madder!

Anmeld

27. oktober 2010

BinaMor

min jm var glad for jeg havde gjort en kæmpe spand til affald klar. når man skal putte affald ud er det rart at posen ikke falder sammen om man feks skal mase en klamt lagen.

Anmeld

27. oktober 2010

isimaven

Bavianis skriver:

Man får da lyst til at komme på besøg, slænge sig i sengen og blive vartet op med the og madder!

hihihi ja det ville da være hyggeligt med selskab ...

Anmeld

27. oktober 2010

isimaven

gabriellasmor skriver:

min jm var glad for jeg havde gjort en kæmpe spand til affald klar. når man skal putte affald ud er det rart at posen ikke falder sammen om man feks skal mase en klamt lagen.

god ide med en affaldsspand den må jeg have fat i har en spand på loftet jeg tror er en god kandidat!
Tak for tippet

Anmeld

27. oktober 2010

BinaMor

isimaven skriver:

god ide med en affaldsspand den må jeg have fat i har en spand på loftet jeg tror er en god kandidat!
Tak for tippet

hov.. og en god lampe evt arkitektlampe. til hvis du skal syes. der skal jo vare spotlight

Anmeld

27. oktober 2010

isimaven

gabriellasmor skriver:

hov.. og en god lampe evt arkitektlampe. til hvis du skal syes. der skal jo vare spotlight

Check det må jeg have styr på
Tak!!!

Anmeld

27. oktober 2010

quar20

Jeg har godt nok ikke nogen hjemmefødsel bag mig, men da jeg gik hjemme med veer inden vi drog afsted i slud med Tino på vej til verden var det bedste og det eneste jeg havde lyst til var is.. Specielt sunlolly.. Det ku evt. være en idé lige at have nogle is klar

Man får jo hurtigt varmen under veerne

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHA... Hvor er du tjekket Jeg har ikke været halvt så tjekket begge mine gange.

Det eneste jeg måske kunne tilføje, var om du havde tænkt over noget dejlig musik til?

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
quar20 skriver:

Jeg har godt nok ikke nogen hjemmefødsel bag mig, men da jeg gik hjemme med veer inden vi drog afsted i slud med Tino på vej til verden var det bedste og det eneste jeg havde lyst til var is.. Specielt sunlolly.. Det ku evt. være en idé lige at have nogle is klar

Man får jo hurtigt varmen under veerne

Åh ja... Sunlolly Det var helt kanon til Friggs fødsel.

Og et reb til at hænge i!! Det havde jeg denne gang. det er SUPER anbefalesværdigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.