Huskøb vs. lejebolig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Tak for svar. Så længe vi ikke føler, vi bor i en skotøjsæske, er det intet problem, og Laura er heldigvis stadig lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Pige2009

JulieE skriver:

Klart bliv boende i lejligheden og spar op  Vi bor 4 mennesker i en 2½ værelses på 60 kvm og klarer det ok. Vi vil også gerne have noget størrer på sigt, men har prioriteret nogle andre ting lige nu. Vi er rigtig gode til at indrette os, så pladsen bliver udnyttet bedst muligt. det jeg savner mest er en have

Jamen så er det jo ingen sag for os 2 at bo i en på 60 km 2 Synes heldigvis heller ikke her er trangt, da jeg har et mega soveværelse

Anmeld

30. oktober 2010

JulieE

Baagøe skriver:

Jamen så er det jo ingen sag for os 2 at bo i en på 60 km 2 Synes heldigvis heller ikke her er trangt, da jeg har et mega soveværelse

Så længe man ikke synes det er trangt  Og at man udnytter pladsen optimalt... Sig endelig til, hvis du vil have nogel gode fifs til plads udnyttelse  

Anmeld

30. oktober 2010

Pige2009

JulieE skriver:

Så længe man ikke synes det er trangt  Og at man udnytter pladsen optimalt... Sig endelig til, hvis du vil have nogel gode fifs til plads udnyttelse  

Jaaa... TIL!

Anmeld

30. oktober 2010

JulieE

Baagøe skriver:

Jaaa... TIL!

Uha... Udnyt pladsen i højden og oppe under loftet. Dvs skabe til loft.  De øverste hylder er gode til ting du ikke bruger hver dag. Hylder helt oppe under loftet f.eks til ringbind. Man kan også få skabe til montere høj oppe. Igen til ting man ikke bruger hele tiden. Vi har f.eks haft vin glas, sprutflasker m.m i sådan nogle skabe (så er de også væk fra børnehøjde.

Møbler med flere funktioner er også super gode. Vi har en sofa med magasin og en puf, med opbevaring nede i.

Det var voist liged e guldkorn jeg kunne komme på. Sig endelig til, hvis der er andre ting. Konkrete ting du gerne vil vide hvordan vi har løst 

Anmeld

30. oktober 2010

hyskystar

Jeg vil blive boende hvor i bor nu og så spare mere op så jeg ikke skulle ud låne så mange penge til et rækkehus

Din datter er stadig så lille at hun sikkert ikke vil komme til bruge et værelse til andet end at sove på.. min ældeste søn bliver 4 i næste uge og han er først rigtig begyndt at lege på sit værelse her inde for det sidste år.

Anmeld

30. oktober 2010

Pige2009

JulieE skriver:

Uha... Udnyt pladsen i højden og oppe under loftet. Dvs skabe til loft.  De øverste hylder er gode til ting du ikke bruger hver dag. Hylder helt oppe under loftet f.eks til ringbind. Man kan også få skabe til montere høj oppe. Igen til ting man ikke bruger hele tiden. Vi har f.eks haft vin glas, sprutflasker m.m i sådan nogle skabe (så er de også væk fra børnehøjde.

Møbler med flere funktioner er også super gode. Vi har en sofa med magasin og en puf, med opbevaring nede i.

Det var voist liged e guldkorn jeg kunne komme på. Sig endelig til, hvis der er andre ting. Konkrete ting du gerne vil vide hvordan vi har løst 

Jeg har heldigvis ikke så mange ting og så meget behov for opbevaring, men når jeg får brug for det og det gør jeg, så vil jeg klart have dit tip in mente. Mange tak

Anmeld

31. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Jeg ville blive boende - du får så rigeligt brug for de penge, når du er blevet ejer, der er bare ALTID noget at bruge penge på

Ja, og jeg ville gerne spare lidt mere op endnu

Anmeld

31. oktober 2010

Pige2009

hyskystar skriver:

Jeg vil blive boende hvor i bor nu og så spare mere op så jeg ikke skulle ud låne så mange penge til et rækkehus

Din datter er stadig så lille at hun sikkert ikke vil komme til bruge et værelse til andet end at sove på.. min ældeste søn bliver 4 i næste uge og han er først rigtig begyndt at lege på sit værelse her inde for det sidste år.

Jeg tænker også det mest er mit behov for mere plads, der trækker Vi venter et par år endnu

Anmeld

31. oktober 2010

Louise mortil4

jeg sys da du skal blive boende hvor du bor nu til du har sparet op.

Må lige spørge, har du regnet ud om du har rådighedsbeløb nok til at kunne få lov til at låne?? Jeg vil tro du skal regne med ca 8500 efter faste udgifter er betalt for en voksen og et barn.  Har du ikke det så sys jeg da du skulle prøve at gøre det. Husk at indberegne de ekstra udgifter der kommer ud over huslejen ved et køb (ejendomsskat, renovation og den slags) og husk du ikke kan få boligsikring til en ejerbolig

Men his du har så er det da bare at komme igang med at spare op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.