Kan man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Risen

Valle81 skriver:

Ja det er en ond cirkel - og din lille datter mærker alle dine bekymringer, tanker og frustrationer:0/

Jeg ved lige hvordan du har det og det er skrækkeligt. Jeg havde det tonsesvært med at stoppe helt for jeg ville gerne have det il at fungere - men efter en uge 14 dage var det væk og jeg nød at give flasken - netop fordi jeg vidste hvad hun fik og hvis hun ikke tog mere på var det i hvertfald ikek fordi hun ikke fik mad nok. Hun sov bedre og jeg slappede af og blev en "ny mor":0)

Da jeg fik Anton sad ønsket om at amme stadig i mig - men det holdt i 14 dage - de dårlige minder - følelser osv vældede op i mig. Så fik ammestop pille og fik gang i flaskerne - har ikke fortrudt og når den næste kommer vælger jeg amning helt fra - kan ikke holde til det igen:0)

Christina

Ja det er nemlig skrækkelig. Amning er altså  ikke så roserødt som mange ellers synes det skal være. Kan sagtens synes det er super hyggeligt, men øv hvor er det svært for mig ikke at have mål på at hun får nok.. Desuden har jeg hele tiden skiftet mellem malke ud / amning / flaske osv og det må da også være helt vildt irriterende for den lille..  hmm.. tænker at jeg måske skal prøve at forsætte fuldtidsamningen og så efter et måltid give en flaske for at se om hun vil have mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Malene84

Risen skriver:

Ja det er nemlig skrækkelig. Amning er altså  ikke så roserødt som mange ellers synes det skal være. Kan sagtens synes det er super hyggeligt, men øv hvor er det svært for mig ikke at have mål på at hun får nok.. Desuden har jeg hele tiden skiftet mellem malke ud / amning / flaske osv og det må da også være helt vildt irriterende for den lille..  hmm.. tænker at jeg måske skal prøve at forsætte fuldtidsamningen og så efter et måltid give en flaske for at se om hun vil have mere?

you can do it honey... gi' den gas og prøv det af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.