Hvad gør I når de bider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

patella

LauraLW skriver:

Vilma er pludselig begyndt at bide mig, og NØJ hvor gør det ondt! Hun har to flotte og meget skarpe tænder i undermunden, og nu også to hjørnetænder på vej i overmunden.... Måske lidt for mange tænder for sådan en lille en hehe... anyway, hvad gør I? Og kan man lære dem at lade være?

Laura - som skriger AAAAAV hver gang, og som her til aften måtte fjerne hende da hun blev ved.

Min sundhedsplejerske sagde, da Bastian bed mig, at man bare skulle sige det første der faldt én ind, nemlig AV i et højt tonefald Bastian grinte bare de første gange, men han opdagede efterhånden at jeg var alvorlig, og det blev aldrig ret slemt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

LauraLW

Laulund87 skriver:

Og jeg glemmer altid at kigge hvor tråden ligger

Hehe - tænkte også at du da måtte rende rundt og være pænt øm efterhånden med din datter :-)

Anmeld

26. oktober 2010

LauraLW

patella skriver:

Min sundhedsplejerske sagde, da Bastian bed mig, at man bare skulle sige det første der faldt én ind, nemlig AV i et højt tonefald Bastian grinte bare de første gange, men han opdagede efterhånden at jeg var alvorlig, og det blev aldrig ret slemt.

Super! Så er jeg på rette vej tror jeg :-)

Anmeld

26. oktober 2010

Laulund87

LauraLW skriver:

Hehe - tænkte også at du da måtte rende rundt og være pænt øm efterhånden med din datter :-)

Ja egentlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.