Hvad gør I når de bider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Maria bider også og hun har 2 tænder i undermunden

Jeg er virkelig begyndt at opdage et seriøst temperament i hende for hun bider når hun bliver gal Hun bliver så hidsig at hun griber ud efter en og bider til! 

Hun har endda præsteret at blive så gal at hun bed sig selv fordi hun ikke kunne nå mig

LOOOL ja SÅ må man da være fløjtende rasende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

SussieThyssen

LauraLW skriver:

Ja det må jeg prøve. Tak for råd :-)

det var så lidt søde ven.

Anmeld

26. oktober 2010

Laulund87

SussieThyssen skriver:

LOOOL ja SÅ må man da være fløjtende rasende.

Vi griner også af hendes anfald for det ser sgu lidt sjovt ud når hun ryster af raseri, men hold da k***det bliver ikke sjovt hvis hun fortsætter på den måde Hun er altså kun 10 måneder..

Anmeld

26. oktober 2010

LauraLW

Laulund87 skriver:

Maria bider også og hun har 2 tænder i undermunden

Jeg er virkelig begyndt at opdage et seriøst temperament i hende for hun bider når hun bliver gal Hun bliver så hidsig at hun griber ud efter en og bider til! 

Hun har endda præsteret at blive så gal at hun bed sig selv fordi hun ikke kunne nå mig

Hehe - ikke sjovt for dig selvfølgelig, men det er da en lidt sjov historie :-)

Anmeld

26. oktober 2010

Laulund87

LauraLW skriver:

Hehe - ikke sjovt for dig selvfølgelig, men det er da en lidt sjov historie :-)

Alle siger det er sundt med temperament...Meeeeeeeen

Jeg siger nej til hende og fjerner hånden hvis hun har nået at fange den, synes bare ikke rigtig det hjælper..Det gør det forhåbentlig på sigt

Anmeld

26. oktober 2010

LauraLW

Laulund87 skriver:

Alle siger det er sundt med temperament...Meeeeeeeen

Jeg siger nej til hende og fjerner hånden hvis hun har nået at fange den, synes bare ikke rigtig det hjælper..Det gør det forhåbentlig på sigt

Nu er det jo i brystvorten Vilma bider mig, og det er godt nok en øm oplevelse... Men må prøve at fjerne hende helt, så hun måske til sidst forstår budskabet

Anmeld

26. oktober 2010

Laulund87

LauraLW skriver:

Nu er det jo i brystvorten Vilma bider mig, og det er godt nok en øm oplevelse... Men må prøve at fjerne hende helt, så hun måske til sidst forstår budskabet

Nå for søren, okay..

Jeg har læst at andre siger hårdt nej og fjerner barnet, ligger til igen lidt efter 

Anmeld

26. oktober 2010

LauraLW

Laulund87 skriver:

Nå for søren, okay..

Jeg har læst at andre siger hårdt nej og fjerner barnet, ligger til igen lidt efter 

Ja, har jo skrevet under "amning" :-)

Det er det jeg må prøve tror jeg.

Anmeld

26. oktober 2010

Laulund87

LauraLW skriver:

Ja, har jo skrevet under "amning" :-)

Det er det jeg må prøve tror jeg.

Og jeg glemmer altid at kigge hvor tråden ligger

Anmeld

26. oktober 2010

Skouboe

LauraLW skriver:

Nu har jeg ikke ammet nogle af mine længere end et par måneder, så det her problem er jeg ikke rendt ind i. 

En af mine vendinger fortalte at hos hende havde det virket at stoppe måltidet. Når hendes datter bed, sagde hun NEJ i en bestemt  tone og så blev hun ikke lagt til igen før næste gang hun normalt ville få mad. Efter ganske få gange stoppede det igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.