Hvad gør I når de bider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.928 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

LauraLW

Vilma er pludselig begyndt at bide mig, og NØJ hvor gør det ondt! Hun har to flotte og meget skarpe tænder i undermunden, og nu også to hjørnetænder på vej i overmunden.... Måske lidt for mange tænder for sådan en lille en hehe... anyway, hvad gør I? Og kan man lære dem at lade være?

Laura - som skriger AAAAAV hver gang, og som her til aften måtte fjerne hende da hun blev ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

SussieThyssen

LauraLW skriver:

Vilma er pludselig begyndt at bide mig, og NØJ hvor gør det ondt! Hun har to flotte og meget skarpe tænder i undermunden, og nu også to hjørnetænder på vej i overmunden.... Måske lidt for mange tænder for sådan en lille en hehe... anyway, hvad gør I? Og kan man lære dem at lade være?

Laura - som skriger AAAAAV hver gang, og som her til aften måtte fjerne hende da hun blev ved.

Bider igen
og ellers fjerner den lille, når h*n gør det.
Viser dem, at det ikke er noget man vil acceptere.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. oktober 2010

LauraLW

SussieThyssen skriver:

Bider igen
og ellers fjerner den lille, når h*n gør det.
Viser dem, at det ikke er noget man vil acceptere.

Kærligst
Sussie

Det er også det jeg indtil videre gør... men er bare i tvivl om hvor meget hun forstår af det.

Anmeld

26. oktober 2010

SussieThyssen

LauraLW skriver:

Det er også det jeg indtil videre gør... men er bare i tvivl om hvor meget hun forstår af det.

Hvor gammel er hun?

Anmeld

26. oktober 2010

LauraLW

SussieThyssen skriver:

Hvor gammel er hun?

7 mdr lige om lidt

Anmeld

26. oktober 2010

SussieThyssen

LauraLW skriver:

7 mdr lige om lidt

Ja, så er hun lidt vel lille.
Men så gør du det, at du tager hende væk, løfter hende op, ser hende i øjnene og siger "AV...FY!" når hun gør det.

Anmeld

26. oktober 2010

LauraLW

SussieThyssen skriver:

Ja, så er hun lidt vel lille.
Men så gør du det, at du tager hende væk, løfter hende op, ser hende i øjnene og siger "AV...FY!" når hun gør det.

Hehe... ja, det må jeg gøre... de sidste gange hvor jeg har sagt AV så griner den lille møgunge bare af mig... åbenbart en sjov lyd eller noget.

Anmeld

26. oktober 2010

SussieThyssen

LauraLW skriver:

Hehe... ja, det må jeg gøre... de sidste gange hvor jeg har sagt AV så griner den lille møgunge bare af mig... åbenbart en sjov lyd eller noget.

Så læg/sæt hende væk/ned på gulvet, sådan at hun føler, du ikke vil have hende tæt på, når hun gør det.
Hun er ikke så gammel, men gammel nok til at forstå en afvisning.

Anmeld

26. oktober 2010

Laulund87

Maria bider også og hun har 2 tænder i undermunden

Jeg er virkelig begyndt at opdage et seriøst temperament i hende for hun bider når hun bliver gal Hun bliver så hidsig at hun griber ud efter en og bider til! 

Hun har endda præsteret at blive så gal at hun bed sig selv fordi hun ikke kunne nå mig

Anmeld

26. oktober 2010

LauraLW

SussieThyssen skriver:

Så læg/sæt hende væk/ned på gulvet, sådan at hun føler, du ikke vil have hende tæt på, når hun gør det.
Hun er ikke så gammel, men gammel nok til at forstå en afvisning.

Ja det må jeg prøve. Tak for råd :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.