Betina, du har helt ret i, at jeg også syntes det var totalt håbløst da jeg lige fik det at vide :(
Det hjalp mig meget, at tale med den diætist jeg har fået tilknyttet på sygehuset OG at min mand var med mig der oppe til den første samtale. Synes det er vildt godt, at vi begge har hørt hende fortælle, hvordan jeg bør sammensætte min kost nu.
Samme dag købte vi nogle af de ting vi burde have i huset som vi ikke havde fx fedfattigt OG fiberrigt brød samt ultra fedtfattigt pålæg. Det der har været mest hårdt er klart at undvære de forbudte varer - slik, chokolade, is - you name it ! MEN som en af de andre har jeg faktisk fået mere energi af den nye kost og den mave som jeg ellers altid har lidt problemer med er pludselig meget bedre .... tror min krop sætter pris på den lidt sundere levevis, selvom det er ret vanskeligt at indrømme, at det har stået så slemt til med at leve sundt nok :$
Op hesten ! Op med humøret ! For mig er det vildt motiverende at se vægten gå en smule ned på et tidspunkt, hvor den ofte ville gå op med ½ kg om ugen. Så jeg tænker, det der ikke tages på er jo nærmest allerede tabt efter fødselen :)
Anmeld