Drengemave eller pigemave- hvad tror I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Sofia

Laura25 skriver:

Kunne da godt være man skulle overveje graviditetssvømning - tak for tippet. Jeg har også haft de der sidestik/jag.

Ja, jeg er også spændt på hvor vidt tålmodigheden rækker hvis man passere termindagen, hehe! Række det skal den jo altså...

Ja jeg synes faktisk det er okay billigt med 400 kr. for 8 gange. Til gengæld er fødselsforberedelse jo mega dyrt.. nitte for os at det er sparet væk i Århus! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Laura25

Sofia skriver:

Ja jeg synes faktisk det er okay billigt med 400 kr. for 8 gange. Til gengæld er fødselsforberedelse jo mega dyrt.. nitte for os at det er sparet væk i Århus! 

Ja, det er godt gjort...og lidt typisk!

400 Kr. er vildt billigt ja! 

Anmeld

26. oktober 2010

Sofia

Laura25 skriver:

Ja, det er godt gjort...og lidt typisk!

400 Kr. er vildt billigt ja! 

Ja, jeg satser på at kunne læse mig til det meste og ellers spørge min jordmoder hvis der dukker noget op!

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Sofia skriver:

Ja, jeg satser på at kunne læse mig til det meste og ellers spørge min jordmoder hvis der dukker noget op!

Ellers skal jeg nok komme med guldkorn (hvis sådan nogle opfanges) for her i Kolding er det ganske gratis!

Anmeld

26. oktober 2010

Laura25

God plan. Jeg regner jeg lidt med at min krop ved hvad den skal gøre. Er ikke så nervøs for fødslen...ikke endnu i hvert fald.

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Sofia skriver:

Jeg ringer til lægen i morgen, skal nok lige opdatere når jeg ved mere!! På en måde rart at vide det ikke kun er mig der har de smerter.. altså ikke fordi jeg glæder mig over dine smerter, men det tyder jo på det er normalt..

Ved godt hvad du mener! Håber det bare "er hormonelt" "ligamenter" eller en af de andre standardgrunde man som regel får smidt i hovedet..

Anmeld

26. oktober 2010

Laura25

Er der slet ikke nogle som tør gætte?

Anmeld

26. oktober 2010

AA10

Laura25 skriver:

Er der slet ikke nogle som tør gætte?

jeg tror det bliver en pige men bare h*n er sund og rask

Anmeld

26. oktober 2010

Sofia

AnneBJ skriver:

Ellers skal jeg nok komme med guldkorn (hvis sådan nogle opfanges) for her i Kolding er det ganske gratis!

TAK

Anmeld

31. oktober 2010

AA10

Laura25 skriver:

Hej allesammen

Jeg synes det kunne være sjovt at høre jeres bud på om det er en lille dreng eller en lille pige der gemmer sig i min mave.

På fredag skal vi til MD (jubiii!!) og hvis vi kan vil vi måske have kønnet at vide.

Dreng eller pige, hvad tror I??

Hav en dejlig dag.

må man spørge hvad det blev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.