Drengemave eller pigemave- hvad tror I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Laura25

AnneBJ skriver:

Haha sådan "nogle" bor der også her hos os

Hehe, ja sådan kan det gå. Skal I så have besked på mandag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Sofia

Laura25 skriver:

Glæder mig til nye fotos af maven. Er den vokset meget? Synes virkelig der sker noget her - maven vokser og vokser og den lille sparker. Super dejligt, men det medfører desværre en masse ligament- og bækkensmerter. Uh jeg har også overgivet mig til graviditetsbukserne og synes de er utroligt rare.

Hvornår skal I til MD? 

Ja jeg synes også min mave vokser. Jeg har indtil videre kun mærket nogle små bobler - men tror de stammer fra babyen Jeg har ondt i min højre side af maven, sådan nederst, det er træls, ved ikke rigtigt hvad det skyldes. Har du været til læge med dine smerter? Vi skal til MD den 8. november!! Hvem ved, hvis jeg nu ikke går over tid, og du lige går en god uge over, så mødes vi nok på fødegangen

Anmeld

26. oktober 2010

Laura25

Sofia skriver:

Ja jeg synes også min mave vokser. Jeg har indtil videre kun mærket nogle små bobler - men tror de stammer fra babyen Jeg har ondt i min højre side af maven, sådan nederst, det er træls, ved ikke rigtigt hvad det skyldes. Har du været til læge med dine smerter? Vi skal til MD den 8. november!! Hvem ved, hvis jeg nu ikke går over tid, og du lige går en god uge over, så mødes vi nok på fødegangen

Ih hvor dejligt! Det er garanteret den lille der bevæger sig. Jeg har været til læge med smerterne nogle gange nu (da de er bange for at jeg får/har bækkenløsning) og det blir bare værre og værre, desværre. Har også en del ligamentsmerter (det er måske det du mærker også?!) og selvom det gør ondt er det bare tegn på at babyen vokser...så det er da en dejlig trøst.

Ja, hvem ved om vi mødes på fødegangen. Det kunne da være hyggeligt, selvom jeg satser på at føde PÅ terminsdagen.

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Laura25 skriver:

Hehe, ja sådan kan det gå. Skal I så have besked på mandag?

Hvis vi kan.. ellers tager vi stilling til derfra om vi vil betale os fra det... Men mon ikke?!

Jeg er også hoppet i ventebukserne, selvom jeg ikke synes der er sket vildt meget med maven de sidste uger. Den rykker nok bare lige pludselig! Til gengæld har jeg også kun taget 3 kg på i alt - det er jo de små ting der tæller, når nu jeg ikke mærker liv endnu!

Anmeld

26. oktober 2010

Sofia

Laura25 skriver:

Ih hvor dejligt! Det er garanteret den lille der bevæger sig. Jeg har været til læge med smerterne nogle gange nu (da de er bange for at jeg får/har bækkenløsning) og det blir bare værre og værre, desværre. Har også en del ligamentsmerter (det er måske det du mærker også?!) og selvom det gør ondt er det bare tegn på at babyen vokser...så det er da en dejlig trøst.

Ja, hvem ved om vi mødes på fødegangen. Det kunne da være hyggeligt, selvom jeg satser på at føde PÅ terminsdagen.

Ej hvor synd for dig hvis det er bækkenløsning! Jeg har meldt mig til graviditetssvømning ved Møllestien, 8 gange for 400 kr. måske det er noget for dig, så kan du træne musklerne det kan måske hjælpe. Jeg skal først starte i januar som det ser ud nu, men hvis jeg får bækkenløsning vil jeg starte tidligere.

Jeg tror ikke mit er ligamentsmerter, det føles som sidestik, og sidder sådan helt ude i højre side af maven, for langt væk fra livmoderen til at jeg tror det er ligamentsmerter.

Kunne være fedt at føde på terminsdagen, ihh tror man bliver utålmodig til den tid!!!

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Sofia skriver:

Ej hvor synd for dig hvis det er bækkenløsning! Jeg har meldt mig til graviditetssvømning ved Møllestien, 8 gange for 400 kr. måske det er noget for dig, så kan du træne musklerne det kan måske hjælpe. Jeg skal først starte i januar som det ser ud nu, men hvis jeg får bækkenløsning vil jeg starte tidligere.

Jeg tror ikke mit er ligamentsmerter, det føles som sidestik, og sidder sådan helt ude i højre side af maven, for langt væk fra livmoderen til at jeg tror det er ligamentsmerter.

Kunne være fedt at føde på terminsdagen, ihh tror man bliver utålmodig til den tid!!!

Sådan nogle "sidestik" har jeg også... Er nu ikke noget alvorligt tror jeg, men måske også andre nerver/muskler/osv der evt. bliver klemt af baby/livmoder/moderkage...

Anmeld

26. oktober 2010

Sofia

AnneBJ skriver:

Sådan nogle "sidestik" har jeg også... Er nu ikke noget alvorligt tror jeg, men måske også andre nerver/muskler/osv der evt. bliver klemt af baby/livmoder/moderkage...

Ja, det der bekymrer mig er at det kun er i højre side jeg har det - og det er der blindtarmen sidder!!

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Sofia skriver:

Ja, det der bekymrer mig er at det kun er i højre side jeg har det - og det er der blindtarmen sidder!!

Gud det har jeg da slet ikke tænkt på... Mine er også altid kun i højre side.. som du beskriver "så langt ude man kan komme, uden det bliver ryg"... Synes mine sidder for højt til at være blindtarmen.. Det er noget med så-og-så mange fingre ned fra navlen, og ud til højre.. Nåh - hvis du er bekymret er det i hvert fald super at du søger læge - jeg vil da glæde mig til svaret!

Anmeld

26. oktober 2010

Laura25

Sofia skriver:

Kunne da godt være man skulle overveje graviditetssvømning - tak for tippet. Jeg har også haft de der sidestik/jag.

Ja, jeg er også spændt på hvor vidt tålmodigheden rækker hvis man passere termindagen, hehe! Række det skal den jo altså...

Anmeld

26. oktober 2010

Sofia

AnneBJ skriver:

Gud det har jeg da slet ikke tænkt på... Mine er også altid kun i højre side.. som du beskriver "så langt ude man kan komme, uden det bliver ryg"... Synes mine sidder for højt til at være blindtarmen.. Det er noget med så-og-så mange fingre ned fra navlen, og ud til højre.. Nåh - hvis du er bekymret er det i hvert fald super at du søger læge - jeg vil da glæde mig til svaret!

Jeg ringer til lægen i morgen, skal nok lige opdatere når jeg ved mere!! På en måde rart at vide det ikke kun er mig der har de smerter.. altså ikke fordi jeg glæder mig over dine smerter, men det tyder jo på det er normalt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.