Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen
Jeg synes det kunne være sjovt at høre jeres bud på om det er en lille dreng eller en lille pige der gemmer sig i min mave.
På fredag skal vi til MD (jubiii!!) og hvis vi kan vil vi måske have kønnet at vide.
Dreng eller pige, hvad tror I??
Hav en dejlig dag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes den er svær... men har stemt dreng! Er spændt på om I kan se det fredag
Ja det er super spændende. Har I været afsted?
Nej mandag... er lige ved at gå til - og det er først kl. 20 !!! Du godeste, det bliver den længste mandag ever!
Jeg tror det er en lille dreng
Har I bestemt jer for at vide kønnet?
AnneBJ skriver: Nej mandag... er lige ved at gå til - og det er først kl. 20 !!! Du godeste, det bliver den længste mandag ever!
Pyha kl. 20- det var sent. Det er bare så spændende altså! Glæder mig til at høre hvad I får at vide.
Sofia skriver: Jeg tror det er en lille dreng Har I bestemt jer for at vide kønnet?
Spændende om du får ret. Nah, vi har ikke sådan helt bestemt os endnu...Egentlig ville vi jo i første omgang ikke kende kønnet, men nogle af os er blevet lidt nysgerrige. Så nu må vi se. Det er jo slet ikke sikkert vi kan få noget at vide til MD, så det kan være det blir det der afgør det.
Håber du og maven har det godt. Får vi snart et nyt mavefoto at se?
Laura25 skriver: Spændende om du får ret. Nah, vi har ikke sådan helt bestemt os endnu...Egentlig ville vi jo i første omgang ikke kende kønnet, men nogle af os er blevet lidt nysgerrige. Så nu må vi se. Det er jo slet ikke sikkert vi kan få noget at vide til MD, så det kan være det blir det der afgør det. Håber du og maven har det godt. Får vi snart et nyt mavefoto at se?
Ja jeg må virkelig snart få taget et nyt mavebillede I dag hoppede jeg i graviditetsbukser for første gang..!
Er spændt på at høre mere efter jeres scanning.
Laura25 skriver: Egentlig ville vi jo i første omgang ikke kende kønnet, men nogle af os er blevet lidt nysgerrige.
Egentlig ville vi jo i første omgang ikke kende kønnet, men nogle af os er blevet lidt nysgerrige.
Haha sådan "nogle" bor der også her hos os
Sofia skriver: Ja jeg må virkelig snart få taget et nyt mavebillede I dag hoppede jeg i graviditetsbukser for første gang..! Er spændt på at høre mere efter jeres scanning.
Glæder mig til nye fotos af maven. Er den vokset meget? Synes virkelig der sker noget her - maven vokser og vokser og den lille sparker. Super dejligt, men det medfører desværre en masse ligament- og bækkensmerter. Uh jeg har også overgivet mig til graviditetsbukserne og synes de er utroligt rare.
Hvornår skal I til MD?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128