Drengemave eller pigemave- hvad tror I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Drengemave eller pigemave- hvad tror I?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.398 visninger
43 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Laura25

Hej allesammen

Jeg synes det kunne være sjovt at høre jeres bud på om det er en lille dreng eller en lille pige der gemmer sig i min mave.

På fredag skal vi til MD (jubiii!!) og hvis vi kan vil vi måske have kønnet at vide.

Dreng eller pige, hvad tror I??

Hav en dejlig dag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

AnneBJ

Synes den er svær... men har stemt dreng! Er spændt på om I kan se det fredag

Anmeld

26. oktober 2010

Laura25

Ja det er super spændende. Har I været afsted?

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Nej mandag... er lige ved at gå til - og det er først kl. 20 !!! Du godeste, det bliver den længste mandag ever!

Anmeld

26. oktober 2010

Sofia

Jeg tror det er en lille dreng

Har I bestemt jer for at vide kønnet?

Anmeld

26. oktober 2010

Laura25

AnneBJ skriver:

Nej mandag... er lige ved at gå til - og det er først kl. 20 !!! Du godeste, det bliver den længste mandag ever!

Pyha kl. 20- det var sent. Det er bare så spændende altså! Glæder mig til at høre hvad I får at vide.

Anmeld

26. oktober 2010

Laura25

Sofia skriver:

Jeg tror det er en lille dreng

Har I bestemt jer for at vide kønnet?

Spændende om du får ret. Nah, vi har ikke sådan helt bestemt os endnu...Egentlig ville vi jo i første omgang ikke kende kønnet, men nogle af os er blevet lidt nysgerrige. Så nu må vi se. Det er jo slet ikke sikkert vi kan få noget at vide til MD, så det kan være det blir det der afgør det.

Håber du og maven har det godt. Får vi snart et nyt mavefoto at se?

Anmeld

26. oktober 2010

Sofia

Laura25 skriver:

Spændende om du får ret. Nah, vi har ikke sådan helt bestemt os endnu...Egentlig ville vi jo i første omgang ikke kende kønnet, men nogle af os er blevet lidt nysgerrige. Så nu må vi se. Det er jo slet ikke sikkert vi kan få noget at vide til MD, så det kan være det blir det der afgør det.

Håber du og maven har det godt. Får vi snart et nyt mavefoto at se?

Ja jeg må virkelig snart få taget et nyt mavebillede I dag hoppede jeg i graviditetsbukser for første gang..! 

Er spændt på at høre mere efter jeres scanning.

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Laura25 skriver:

Egentlig ville vi jo i første omgang ikke kende kønnet, men nogle af os er blevet lidt nysgerrige.

Haha sådan "nogle" bor der også her hos os

Anmeld

26. oktober 2010

Laura25

Sofia skriver:

Ja jeg må virkelig snart få taget et nyt mavebillede I dag hoppede jeg i graviditetsbukser for første gang..! 

Er spændt på at høre mere efter jeres scanning.

Glæder mig til nye fotos af maven. Er den vokset meget? Synes virkelig der sker noget her - maven vokser og vokser og den lille sparker. Super dejligt, men det medfører desværre en masse ligament- og bækkensmerter. Uh jeg har også overgivet mig til graviditetsbukserne og synes de er utroligt rare.

Hvornår skal I til MD? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.