Ang. 1 års undersøgelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2008

Hyner

Vi skal til vores egen læge her kl 11 og jeg håber vi bliver sendt til en røngen... Jeg er mere og mere overbevist om at det faktisk er hendes lille fuss det er galt med... For i dag kan jeg bevæge hendes ben langsomt rundt uden de vilde ansigter.. Men Hendes fod kan jeg ikke komme til, hun hverken kravler eller rejser sig men kan sidde på sin flade og rokke...

Der er intet omkring stikket udover et lille prik.. Så jeg tror nu ikke alligevel at det var synderen...

Knus retur og tak for de mange svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

Tikki

nej dog lille trold - det lyder da ikke særligt rart :-o
Ja, den fod må da til røngen - skriver du lige hvordan det er gået så..

Anmeld

7. august 2008

Hyner

Så har vi været langs, og lægen mente det var en bremse der havde haft fat i lille Emma`s ankel.... Han sadge også at ved baby-børn(0-2) så reagerere de anderledes fordi giften er så stor en dosis i forhold til kroppens størrelse og vægtfylde. Dermed mener han at den bremse har sat sig i et led og dermed fået den til at virke som en lammelse på Emsen`s ben. Alle ved jo hvor ondt det gør at blive bidt af sådan en devil, så mon ikke det gør dødsens ondt den første gang???

Krams Henriette -der har det så meget bedre nu hvor man er blevet så meget klogere, og lille Emma griner tilmed, bare man ikke rører hendes foot..

Anmeld

7. august 2008

Plysbjørnen

Hyner skriver:

Så har vi været langs, og lægen mente det var en bremse der havde haft fat i lille Emma`s ankel.... Han sadge også at ved baby-børn(0-2) så reagerere de anderledes fordi giften er så stor en dosis i forhold til kroppens størrelse og vægtfylde. Dermed mener han at den bremse har sat sig i et led og dermed fået den til at virke som en lammelse på Emsen`s ben. Alle ved jo hvor ondt det gør at blive bidt af sådan en devil, så mon ikke det gør dødsens ondt den første gang???

Krams Henriette -der har det så meget bedre nu hvor man er blevet så meget klogere, og lille Emma griner tilmed, bare man ikke rører hendes foot..

åh det var da dejligt at det ikke var så slemt igen så... Så går det stille og roligt i sig selv igen...

Betina

Anmeld

7. august 2008

linemus

Nåhr, den lille stakkel. Dejligt at du endelig ved, hvad det er, selvom det jo stadig er synd for hende. Men det går forhåbentligt hurtigt over igen, så.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.