Ang. 1 års undersøgelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. august 2008

Hyner

Emma tog det rigtig flot i mandags hos doktor-mand...
Men så i dag da jeg hentede hende i dp. Du kan ikke bevæge hendes højre ben uden hun skriger og slet ikke strække det ud.. Det er ikke noget at se overhovedet og hun kan godt hænge på mig uden der er noget... Hun er endda også faldet i søvn uden probs!!!
Så mit spørgsmål er om der måske er tale om at lægen har ramt en nerve eller sådan noget??? Det var intet i morges da jeg afleverede hende...

Krams Henriette -meget forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2008

bette

hmm lyder da underligt.. du tror ik hendes knæ har været gået ud af led?
ved ikke om en vaccine kan gøre det.. men måske.. prøv at gi lægen et kald.. lyder da ik rart for lillepigen..
hvordan er hun nu? gør det stadig ondt tror du? og bevæger hun benet?

Anmeld

6. august 2008

Plysbjørnen

Hyner skriver:

Emma tog det rigtig flot i mandags hos doktor-mand...
Men så i dag da jeg hentede hende i dp. Du kan ikke bevæge hendes højre ben uden hun skriger og slet ikke strække det ud.. Det er ikke noget at se overhovedet og hun kan godt hænge på mig uden der er noget... Hun er endda også faldet i søvn uden probs!!!
Så mit spørgsmål er om der måske er tale om at lægen har ramt en nerve eller sådan noget??? Det var intet i morges da jeg afleverede hende...

Krams Henriette -meget forvirret

Jeg ville ikke vente til i morgen med at ringe til lægen... Jeg ville ringe til vagtlægen omgående...

Betina

Anmeld

6. august 2008

Rasmine

De ER mega ømme efter de stik, vi kunne heller ikke røre Rasmus dér.

Anmeld

6. august 2008

Hyner

Altså nulige sover hun jo... Men hun har haft lidt feber, og har ikke ville kravle eller "gå" da jeg fik hende hjem.. Jeg har prøvet at trykke på hendes fod og op.. Og hun bliver rigtig ked når jeg kommer til "over"baglåret.. Hun er stukket i nummeren.
Hun har dog spist vældigt med pasta og kødsovs samt næsten en flaske inden hun røg i seng..
Min vurdering er: At hendes væremåde er som den plejer ved stik og tandfrembrud, dog virker det lidt underligt med benet... Kan hun være faldet så hårdt i dp måske(?) og så ikke få mærker???

Anmeld

6. august 2008

Mary

Jeg ville altså uden tvivl lige kontakte lægevagten - bare høre hans mening. Måske siger han at det er normalt, og så er det jo fint. Men ring og hør! (H)

Jeg synes det lyder voldsomt at hun ikke vil støtte på benet.....
Håber det ikke er noget af betydning (H)

Anmeld

6. august 2008

Plysbjørnen

Mary skriver:

Jeg ville altså uden tvivl lige kontakte lægevagten - bare høre hans mening. Måske siger han at det er normalt, og så er det jo fint. Men ring og hør! (H)

Jeg synes det lyder voldsomt at hun ikke vil støtte på benet.....
Håber det ikke er noget af betydning
(H)

Det var nemlig derfor jeg synes hun skulle ringe til lægen... Det stakkels lille pus, må jo have sindsygt ondt...

Anmeld

7. august 2008

Hyner

Jeg ringede til vagtlægen i går og fik beskeden at jeg skulle vente til i dag og så kontakte egen læge... I morges ringede jeg også til vagtlægen og fik samme besked... Jeg giver ikke fem potter pis for de skide vagtlæger... Jeg blev jo selv sendt hjem gravid i 26.uge med et par panoer og beskeden om at det er hårdt at være gravid...8( Dagen efter fik jeg opereret en voldsomt betændt blindtarm væk>(

Krams Henriette -der helst vil undgå lægevagten.

Anmeld

7. august 2008

Loggidut

de er nogle sataner nogle af dem! enig!

det med benet, er der noget hævet lige omkring stikket?

christian fik en voldsom bule anden gang han blev vaccineret, og den blev faktisk i hans nakke omkring et årstid, derfor valgte lægen kun at give ham halv dosis igennem hans vaccineprogram.

altså, det er jo en sygdom som bliver sprøjtet ind i dem, og kroppen angriber jo der hvor de bliver stukket...så måske er hun lidt hævet lige der hvor nålen er gået ind, og hvis hun har en hævelse, så kan den måske trykke på nogle muskler?

bare et bud?

knus og rigtig god bedring med det lille pus, det der er sgu synd :(

Anmeld

7. august 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] Emma tog det rigtig flot i mandags hos doktor-mand... Men så i dag da jeg hentede hende i dp. Du kan ikke bevæge hendes højre ben uden hun skriger og slet ikke strække det ud.. Det er ikke noget at se overhovedet og hun kan godt hænge på mig uden der er noget... Hun er endda også faldet i søvn uden probs!!! Så mit spørgsmål er om der måske er tale om at lægen har ramt en nerve eller sådan noget??? Det var intet i morges da jeg afleverede hende... Krams Henriette -meget forvirret [/citat] lyder meget mærkeligt!!!kan ikke hjælpe... men arthur fik derimod nogle store(større end en 5er) røde rigtig tykke plamager på hans ben, han har dem stadig her 3 dage efter... så måske er 1 års vaccinen ledere for kroppen end de andre?? ikke at jeg ved noget om det. men vi har også haft efter veer her:'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.