serinasmor skriver:
først lige en
for hvor må det være hårdt ikke at blive forstået .. og så af ens egen familie ??? de må da om nogen være tæt nok på til at se det ikke er for sjov ...
Dernæst så lyder du nu altså som om du allerede har overbevist dig selv om at det er den rigtige vej at gå .... og til det kan jeg da kun give et kæmpe skulderklap ... for det er svært at indrømme man har det svært ... ISÆR over for sig selv ...
Hvad med manden .. jeg gætter på der er en sådan i billedet ... hvordan ser han på det ... kan han godt forstå det?? .. og er det hans eller din familie der ikke forstår det ... for er det hans må han da se at give dem en ordentlig overhaling så de kan forstå det er alvor det her ..
Jeg tror i øvrigt du skal se på det sådan her ... Du har ( i hvert fald lige for tiden - vi kan da kun håbe på at det en dag går over) brug for at kunne koncentrere dig helt og holdent om at være dig selv og mor ... så er der altså bare ikke plads til at arbejde er en del af kagen ... forstår du ?? altså hvis du bruger 50% af din energi på at være mor og 50 % på at være dig .. så er der jo ikke mere kage at dele ud af ... så må du have fat i en bager
og det er det din førtidspension vil gi dig ... mere overskud og meget mere kage ...
hmm det sidste blev vist lidt vrøvlet .. men håber du forstår alligevel 
Serinasmor
jeg synes ikke at det er vrøvlet overhovedet - jeg tror at det er præcis sådan det hænger sammen.
for at fungere godt som mor og menneske og have det nødvendige overskud som "andre normale" har, så må der ro og stabilitet på i form af pension - eller noget skånejob f.eks. alt efter hvad situationen for den enkelte er.
jeg synes du rammer plet - men jeg tror nok det er svært at forstå logikken, hvis man som menneske fungerer helt normalt og ikke har prøvet at "udtømme" sine ressource ved at forsøge at leve "normalt".
Anmeld