Pandehår eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Meina

AnneBJ skriver:

Haha, uhh - kan vi arrangere en overflytning.. Jeg hader det "m" - min bror har det også, og hader det mindst ligeså meget. Han har sågar barberet sit af engang... (orh, det så vældig skægt ud, da hans små mørke - stive - hår, begyndte at vokse ud igen).. Vi kalder det som regel vores macdonalds m, og det er faktisk det, der gør mig mest i tvivl om,om det skal være med elller uden..

Tak for svar!

Nå, øv da! Det kan jeg slet ikke forstå, det er SÅ charmerende!

Ikke fordi jeg vil have dig at gøre det, men jeg så engang på Top Models, at en pige nippede alle de hår væk der var i den spids (forfærdeligt), men hun var meget glad for det.... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

AnneBJ

Meina skriver:

Nå, øv da! Det kan jeg slet ikke forstå, det er SÅ charmerende!

Ikke fordi jeg vil have dig at gøre det, men jeg så engang på Top Models, at en pige nippede alle de hår væk der var i den spids (forfærdeligt), men hun var meget glad for det.... ?

Nej det kunne jeg nu ikke finde på SÅ ked af den er jeg ikke.. Jeg synes bare det er så pænt med en lige hårgrænse... Men græsset er vel altid grønnere på den anden side...

Anmeld

26. oktober 2010

BechHannibal

Laura25 skriver:

Hej Anne

Jeg stemmer for pandehår (men begge dele er pænt) - synes det klær dig med pandehår og det er absolut ikke 12-år agtigt. Hvis du vil have lidt fornyelse kunne du jo få et lidt mere markant og lige pandehår?! Det tror jeg ville være super flot!

KH Laura

Helt enlig

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

Jeg har stemt uden, da jeg synes det klæder dig bedst

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Baagøe skriver:

Jeg har stemt uden, da jeg synes det klæder dig bedst

Tak for svar!

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

BechHannibal skriver:

Helt enlig

Tak for svar!

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

AnneBJ skriver:

Tak for svar!

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.