Pandehår eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Med eller uden pandehår?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.049 visninger
26 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

AnneBJ

Vil I ikke være søde at kommentere mit pandehår vs. manglen på samme... Har stort set altid pandehår, indtil jeg en dag ikke får mig snøvlet til frisøren, det bliver for langt, og jeg beslutter NU skal det være langt... Når det så endelig når samme længde som resten af håret, får jeg det som regel klippet, for jeg kan egentlig ikke ret godt lide min bare pande og min M-formede hårgrænse. Omvendt synes jeg måske også pandehår er lidt for 12-år agtigt.. For at være endnu mere besværlig, er jeg så heller ikke til sådan noget pandehår der hænger halvt i øjnene, fordi det er klippet smart skråt eller lignende. Synes frisurerne er fede, men kan ikke fungere med det i praksis...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Kløver

AnneBJ skriver:

Vil I ikke være søde at kommentere mit pandehår vs. manglen på samme... Har stort set altid pandehår, indtil jeg en dag ikke får mig snøvlet til frisøren, det bliver for langt, og jeg beslutter NU skal det være langt... Når det så endelig når samme længde som resten af håret, får jeg det som regel klippet, for jeg kan egentlig ikke ret godt lide min bare pande og min M-formede hårgrænse. Omvendt synes jeg måske også pandehår er lidt for 12-år agtigt.. For at være endnu mere besværlig, er jeg så heller ikke til sådan noget pandehår der hænger halvt i øjnene, fordi det er klippet smart skråt eller lignende. Synes frisurerne er fede, men kan ikke fungere med det i praksis...

Jeg synes det klæder dig bedst med pandehår

Anmeld

25. oktober 2010

Vingummien

AnneBJ skriver:

Bedst med, syntes helt klart at det er pænest ikke pga m, men syntes pandehåret giver dig et dejligt udtryk i ansigtet.

Selvom du ikke er til skråt pandehår, så tror jeg det kunne være pænt til dig

Anmeld

25. oktober 2010

Mathilde

Jeg har stemt med pandehår.

Jeg synes det er flot med pandehår og giver mere kant og frisure. Jeg har selv haft pandehår on and off, men nu er det langt fordi jeg ikke gider at bøvle med den hvirvel i mit pandehår, der kræver en del tid på badeværelset....og går man så ud i blæsevejr = pandehår der bare sidder vildt dårligt det samme hvis jeg tager hue på, hvilket jo snart er nødvendigt!

Anmeld

25. oktober 2010

AnneBJ

Mathilde skriver:

Jeg har stemt med pandehår.

Jeg synes det er flot med pandehår og giver mere kant og frisure. Jeg har selv haft pandehår on and off, men nu er det langt fordi jeg ikke gider at bøvle med den hvirvel i mit pandehår, der kræver en del tid på badeværelset....og går man så ud i blæsevejr = pandehår der bare sidder vildt dårligt det samme hvis jeg tager hue på, hvilket jo snart er nødvendigt!

Sådan én har jeg også... det er stort set umuligt at klippe det pænt

Tak for Jeres svar indtil videre, ser ud til en tur til frisøren er nødvendig..

Anmeld

25. oktober 2010

Laura25

Hej Anne

Jeg stemmer for pandehår (men begge dele er pænt) - synes det klær dig med pandehår og det er absolut ikke 12-år agtigt. Hvis du vil have lidt fornyelse kunne du jo få et lidt mere markant og lige pandehår?! Det tror jeg ville være super flot!

KH Laura

Anmeld

25. oktober 2010

AnneBJ

Laura25 skriver:

Hej Anne

Jeg stemmer for pandehår (men begge dele er pænt) - synes det klær dig med pandehår og det er absolut ikke 12-år agtigt. Hvis du vil have lidt fornyelse kunne du jo få et lidt mere markant og lige pandehår?! Det tror jeg ville være super flot!

KH Laura

Det er faktisk også klippet voldskævt på det billede, det var bare det eneste jeg kunne finde, hvor jeg ikke ligner en forbryder

Men tak for din mening, tror jeg må overgive mig til pandehåret endnu engang

Anmeld

25. oktober 2010

AnneBJ

Sjovt at "uden" fører, uden det kan ses på kommentarerne..

Anmeld

25. oktober 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Jeg syntes det er pænest til dig uden pandehår..... Du ser ældre ud, på den gode måde uden pandehår... Og tyndere ud uden pandehår!

Kram

Anmeld

25. oktober 2010

Ina33

Jeg synes du er pænest uden pandehår.  Jeg synes ikke dit "m" ødelægger noget af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.