Pandehår eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

JustAnotherName

Det er svært at vurdere når "MED" er med opsat hår. Det giver ikke et ordentligt indtryk af, hvordan din frisure samlet set ser ud, og passer til dit ansigt, med pandehår.

På den anden side, hvis dit hår ALTID er sat op, uanset om du har langt eller kort pandehår, så er det jo kun dét, som det skal vurderes udfra...?!

Hmm.....Jeg tror måske nok, at jeg syntes bedst om det uden kort pandehår så....

Jeg har valgt slet ikke, at sætte en stemme!

Men jeg gad nu godt ha' set det som helhed, din frisure med løst hår...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Pena

AnneBJ skriver:

Vil I ikke være søde at kommentere mit pandehår vs. manglen på samme... Har stort set altid pandehår, indtil jeg en dag ikke får mig snøvlet til frisøren, det bliver for langt, og jeg beslutter NU skal det være langt... Når det så endelig når samme længde som resten af håret, får jeg det som regel klippet, for jeg kan egentlig ikke ret godt lide min bare pande og min M-formede hårgrænse. Omvendt synes jeg måske også pandehår er lidt for 12-år agtigt.. For at være endnu mere besværlig, er jeg så heller ikke til sådan noget pandehår der hænger halvt i øjnene, fordi det er klippet smart skråt eller lignende. Synes frisurerne er fede, men kan ikke fungere med det i praksis...

Ja nu beder du om vores mening, så her kommer min. Hvis jeg skal stemme udfra de billeder du viser vil jeg sige uden pandehår.

Hvis du vil have pandehår (som jo heldigvis er op til dig selv) tror jeg det vil klæde dig bedre med et lidt længere mere markant pandehår. Og ja det skal rettes ca en gang i måneden, men mange frisører gør det gratis.

Synes du ser ældre ud uden pandehår (altså ældre på den gode måde)

Anmeld

25. oktober 2010

TTM

Jeg stemmer også uden pandehår I mine øjne ser det bare pænere ud til dig

Anmeld

25. oktober 2010

Meina

Uden! Ser meget friskere ud og klæder dit ansigt bedre, synes jeg. Men hvis du alligevel skulle vælge at beholde dit pandehår, vil jeg gerne have den lille spids, som du har i hårgrænsen - eeeeelsker den! (kalder i det ''m''?)

Anmeld

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Vil I ikke være søde at kommentere mit pandehår vs. manglen på samme... Har stort set altid pandehår, indtil jeg en dag ikke får mig snøvlet til frisøren, det bliver for langt, og jeg beslutter NU skal det være langt... Når det så endelig når samme længde som resten af håret, får jeg det som regel klippet, for jeg kan egentlig ikke ret godt lide min bare pande og min M-formede hårgrænse. Omvendt synes jeg måske også pandehår er lidt for 12-år agtigt.. For at være endnu mere besværlig, er jeg så heller ikke til sådan noget pandehår der hænger halvt i øjnene, fordi det er klippet smart skråt eller lignende. Synes frisurerne er fede, men kan ikke fungere med det i praksis...

Helt klar med, men ville vælge et asymmetisk pandehår som er længere end på billedet til dig, det vil klæde dit ansigt bedst tror jeg. Siger hende der var på frisør udd. engang

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

JustAnotherName skriver:

Det er svært at vurdere når "MED" er med opsat hår. Det giver ikke et ordentligt indtryk af, hvordan din frisure samlet set ser ud, og passer til dit ansigt, med pandehår.

På den anden side, hvis dit hår ALTID er sat op, uanset om du har langt eller kort pandehår, så er det jo kun dét, som det skal vurderes udfra...?!

Hmm.....Jeg tror måske nok, at jeg syntes bedst om det uden kort pandehår så....

Jeg har valgt slet ikke, at sætte en stemme!

Men jeg gad nu godt ha' set det som helhed, din frisure med løst hår...

Mit hår hænger kun når jeg skal sove Men kan godt se hvad du mener! Tak for svar!

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Søddepødde skriver:

Ja nu beder du om vores mening, så her kommer min. Hvis jeg skal stemme udfra de billeder du viser vil jeg sige uden pandehår.

Hvis du vil have pandehår (som jo heldigvis er op til dig selv) tror jeg det vil klæde dig bedre med et lidt længere mere markant pandehår. Og ja det skal rettes ca en gang i måneden, men mange frisører gør det gratis.

Synes du ser ældre ud uden pandehår (altså ældre på den gode måde)

Tak - jeg er glad for alle de meninger jeg får Jeg har prøvet at have et mere markant, og tæt, pandehår, som også startede "længere" oppe.. Men da kom jeg virkelig til at ligne en lille pige, og det blev alt for tungt at se på!

Tak for svaret!

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

ProjektBaby nu med håb skriver:

Jeg stemmer også uden pandehår I mine øjne ser det bare pænere ud til dig

Tak!

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Meina skriver:

Uden! Ser meget friskere ud og klæder dit ansigt bedre, synes jeg. Men hvis du alligevel skulle vælge at beholde dit pandehår, vil jeg gerne have den lille spids, som du har i hårgrænsen - eeeeelsker den! (kalder i det ''m''?)

Haha, uhh - kan vi arrangere en overflytning.. Jeg hader det "m" - min bror har det også, og hader det mindst ligeså meget. Han har sågar barberet sit af engang... (orh, det så vældig skægt ud, da hans små mørke - stive - hår, begyndte at vokse ud igen).. Vi kalder det som regel vores macdonalds m, og det er faktisk det, der gør mig mest i tvivl om,om det skal være med elller uden..

Tak for svar!

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Helt klar med, men ville vælge et asymmetisk pandehår som er længere end på billedet til dig, det vil klæde dit ansigt bedst tror jeg. Siger hende der var på frisør udd. engang

Det kommer også med i overvejelserne, tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.