Da vandet gik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

TbCp

Jeg sov og vågnede ved at jeg skulle på wc... på vej ned af trapperne sev det lidt og da jeg satte mig på wc'et kom der to skyller...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

SiLiMiMa

jeg sov..... kl var kvart i 5 nytårsmorgen..... for snart 7 år siden.... suk...

Anmeld

25. oktober 2010

henh01

Det må virkelig være en mærkelig fornemmelse at sove når vandet går..

Håber mit siger PLASK KLASK denne gang så jeg ikke er i tvivl og gerne andre steder end i sengen - gerne på gulvet i badeværelset hvor det er lige til at tørre af.. griner

Anmeld

25. oktober 2010

Valle81

Begge gange ligefør presseveer - blevet prikket af jordemoder:0)

Anmeld

25. oktober 2010

misslea

Jamen jeg var gået i seng ved 23 tiden.... rigtig godt og grundigt muggen over, at der stadig ikke var seriøse tegn til en kommende fødsel, trods jeg var gået en uge over tid!!!

Da jeg lagde mig i sengen havde jeg de sædvanlige små plukveer, som ikke gjorde ondt på nogen måde, men bare var RIGTIG irreterende, fordi jeg jo igen troede, at det bare var snyd ligesom alle de andre aftener!!!

MEN.... jeg kunne ikke finde ro, og pludselig mærkede jeg et smæld, som faktisk gjorde nass!!!! Jeg rejste mig fra sengen, fordi jeg havde på fornemmelsen, at det betød, at vandet var gået!! I samme sekund jeg rejste mig, begydte vandet at sive ud!!!

Og så gik det ellers stærkt, for 4 timer efter lå jeg med vores dejlige lille Wilma i armene....!!! FANTASTISK fødsel!!!

Mange hilnser fra Lea med smukke lille Wilma på 13 dage!!

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

jeg stod og kastede op af smerter over mine veer, og samtidig med min opkast ja der gik vandet.. MEGET CHARMERENDE!!!

Anmeld

25. oktober 2010

<3

henh01 skriver:

Havde en eller anden idé om at der var størst tildens til vandafgang når man var aktiv. Må være en meget mærkelig følelse at vågne op pga vandafgang.

Ja der er rimelig meget panik på

Og jo her også i en skylle mens jeg sov. 1:30 om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.