Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
noname skriver: lige præsis, vandet går og veerne kommer når baby er klar og ikke før. Jeg endte dog med igangsættelse da veerne ikke kom af sig selv. men jeg havde ikke forventet at føre FØR tid, så troede ikke rigtig på det var vandet der var gået... før jeg oprettede en tråd herinde
lige præsis, vandet går og veerne kommer når baby er klar og ikke før. Jeg endte dog med igangsættelse da veerne ikke kom af sig selv. men jeg havde ikke forventet at føre FØR tid, så troede ikke rigtig på det var vandet der var gået... før jeg oprettede en tråd herinde
Hvormeget før tid fødte du?
Jeg tænker bare at det da er et under at lillemanden ikke sparker igennem fosterhinden. Det føles som om han sparker ud af skridtet på mig - faktisk rimelig ubehageligt.
Spillede computer Så var nok ret afslappet
112233 skriver: Jeg skulle lige rette på mig selv i stolen, nede ved mandens bedstemor, og så hørte jeg et smæld/pop og så blev jeg ellers våd... knap 2 timer derefter var hun ude...
Jeg skulle lige rette på mig selv i stolen, nede ved mandens bedstemor, og så hørte jeg et smæld/pop og så blev jeg ellers våd... knap 2 timer derefter var hun ude...
wow bare det var mig... griner Min datters fødsel varede 48 timer med sivende vandafgang og veer i 24 timer. Håber det går hurtigere denne gang
henh01 skriver: Hvormeget før tid fødte du? Jeg tænker bare at det da er et under at lillemanden ikke sparker igennem fosterhinden. Det føles som om han sparker ud af skridtet på mig - faktisk rimelig ubehageligt.
godt nok kun 6 dage før...
men havde indstillet mig mentalt på at gå over tid, så det kom heeeelt bag på mig
lå og tænkte da jeg var gået i seng jeg egentlig skulle tisse men dovenskab længe leve, vågnede om morgen ved der var vådt og tanken var AJ det her er bare for pinligt, gik flov ned til manden og sagde jeg havde tisset i sengen, men det blev bare ved m at sive...såerhhh
første gang blev det taget efter MANGE timers veer.
anden gang gik det da jeg gik på toilettet om aftenen efter de første veer.
Mens jeg så "Til middag hos..." Det var dog rimelig svært at koncentrere sig tilsidst
henh01 skriver: Hvad lavede i op til at vandet gik?? -sov I, var I aktive eller?? Da vandet med min datter gik havde jeg lige bevæget mit kæmpe korpus på af trapperne til anden sal..
Hvad lavede i op til at vandet gik?? -sov I, var I aktive eller??
Da vandet med min datter gik havde jeg lige bevæget mit kæmpe korpus på af trapperne til anden sal..
Jeg har aldrig oplevet det gå som sådan...det blev taget begge gange jeg fødte normalt, for mine fosterhinder var så solide, at hun måtte bruge en skalpel for at komme gennem dem, og så var der 2 l fostervand inde bag ved LOLKærligstSussie
jeg sov, og vågnede ved jeg skulle tisse(; men tisse skulle jeg altså ikk(;
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128