Da vandet gik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.927 visninger
26 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

henh01

Hvad lavede i op til at vandet gik?? -sov I, var I aktive eller??

Da vandet med min datter gik havde jeg lige bevæget mit kæmpe korpus på af trapperne til anden sal..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Mira0911

henh01 skriver:

Hvad lavede i op til at vandet gik?? -sov I, var I aktive eller??

Da vandet med min datter gik havde jeg lige bevæget mit kæmpe korpus på af trapperne til anden sal..

Jeg var i fuld gang med at arbejde sammen med mine veer - Var på fødestuen... 

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

To af mine tre fødsler er startet med spontan vandafgang i en skylle, mens jeg lå og sov.

Anmeld

25. oktober 2010

Guldet

Jeg lå i sengen, var lige gået i seng..

Anmeld

25. oktober 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Jeg var i fuld gang med at arbejde sammen med mine veer - Var på fødestuen... 

Det samme her Mener jordemoderen prikkede hul på det

Anmeld

25. oktober 2010

NoName

he he - Jeg havde lige været i bad og stod og snakkede med naboen over hækken da jeg gik ind for at finde min mobil som lå på sofaen. idet jeg bukker mig ned for at samle den op bliver mine bukser lidt våde og jeg bander til mig selv Majken din store gris, nu står du og pisser i bukserne, du har sQ lige været i bad, nu er du fandme for ulækker...... Men det var altså vandet, så min blære var helt uden skyld...

Anmeld

25. oktober 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Det samme her Mener jordemoderen prikkede hul på det

Jm prikkede også hul på det her... 

Anmeld

25. oktober 2010

henh01

Karoline skriver:

To af mine tre fødsler er startet med spontan vandafgang i en skylle, mens jeg lå og sov.

Havde en eller anden idé om at der var størst tildens til vandafgang når man var aktiv. Må være en meget mærkelig følelse at vågne op pga vandafgang.

Anmeld

25. oktober 2010

henh01

noname skriver:

he he - Jeg havde lige været i bad og stod og snakkede med naboen over hækken da jeg gik ind for at finde min mobil som lå på sofaen. idet jeg bukker mig ned for at samle den op bliver mine bukser lidt våde og jeg bander til mig selv Majken din store gris, nu står du og pisser i bukserne, du har sQ lige været i bad, nu er du fandme for ulækker...... Men det var altså vandet, så min blære var helt uden skyld...

Som om der blev presset hul på hinden... Men man kan vel ikke fremprovokerer vandafgang, det sker vel når det sker og kroppen er klar til det.

Anmeld

25. oktober 2010

NoName

henh01 skriver:

Som om der blev presset hul på hinden... Men man kan vel ikke fremprovokerer vandafgang, det sker vel når det sker og kroppen er klar til det.

lige præsis, vandet går og veerne kommer når baby er klar og ikke før. Jeg endte dog med igangsættelse da veerne ikke kom af sig selv. men jeg havde ikke forventet at føre FØR tid, så troede ikke rigtig på det var vandet der var gået... før jeg oprettede en tråd herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.