Skruk - hvad med jer, hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

SoffiLine

Fra vi snakkede om det første gang og til det skete gik der 3½ måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Rosa

Da jeg var 22 blev jeg gravid ved et uheld med en helt ny kæreste, og vi bestilte tid til en abort, men var ikke 100% sikre på hvad vi ville. Et par dage før aborten aborterede jeg spontant (heldigvis), men ellers havde jeg gennemført aborten. Siden da har jeg glædet mig til den dag der lå et rigtigt ønskebarn i maven, men jeg har hele tiden vidst at jeg ville være et sted i mit liv hvor jeg ville kunne nyde det helt og fuldt, dvs. økonomi, uddannelse, parforhold m.m. SKULLE være på plads først. Og der gik 4 år, så var disse ting stille og roligt landet som de skulle, og den rigtige mand havde fundet mig. Jeg er OVERLYKKELIG for at jeg ventede, for ventetiden var den allerbedste tid i mit liv. Jeg  rejste en masse, mødte nye venner, festede og levede helt frit OG fik taget min drømmeuddannelse. 

Anmeld

18. november 2010

CarinaSB

Er super skruk .. Vil gerne i gang med nr 2 .. Vi har Noah på 16 mdr .. Så er ved at prøve at overtale manden Og vi har snakket om at vi lige skal være færdig med skolen (er vi i juni næste år) ..  

Anmeld

15. januar 2011

BellaCiinea

Jamen puha, har efterhånden været skruk i en 4-5 år... =D

Det er ret så frustrerende.. :O

Fylder snart 21 år, og vil meget gerne ha en baby inden jeg runder de 25.....

Ak ja, der er tid endnu... meeeen..... ihhh..... 

Anmeld

15. januar 2011

SussieThyssen

Ellim skriver:

Okay - mit hoved er simpelthen ved at spring og det eneste der hjælper er jeg sikker på ville være en baby

Jeg har altid vidst at jeg ville have børn og at jeg ville det i en forholdsvis ung alder.. Men her det sidste halve år har jeg altså været fuldstændig skruk = kigge på alt om graviditet, kost og bare babyhalløj på nettet mm.. Det er det første jeg tænker på hver morgen og det meste af dagen... (kald mig bare småskør )

Ville lige høre, hvor lang tid har i været skruk - og er i gået i gang el har planlagt at gå i gang snart??

LOL
Jeg har været skruk siden jeg var 16 og er det stadig væk

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. januar 2011

Aagaard

Jeg ved ikke om det kan kaldes skruk, det jeg er, jeg glæder mig ihvertfald rigtig rigtig meget til det sker.

Jeg er da herinde og se nok en 3-4 gange om ugen, men jeg har slet ikke lyst til at kikke babytøj og sådan endnu. Men Barnevogn der imod, DET glæder jeg mig rigtig meget til!

Vi startede i oktober, men intet er sket endnu! Jeg håber at det sker snart!

Anmeld

15. januar 2011

lillemusen10

Hej skrukke tøser.

Jeg melder mig også på banen, er kommet på baby.dk lige præcis af denne grund. Er SÅ skruk. Her er der mange andre i samme båd.

Jeg venter bare på, at kæresten siger okay... har smidt p-pillerne i november og så passer vi godt på indtil vi begge er helt klar. (Manden tøver stadig lidt... ). Men håber meget at år 2011 bliver året, hvor jeg endelig får lov til at blive gravid! Vi har været sammen i 4 1/2 år.

Håber snart du har held med at blive gravid

Anmeld

17. januar 2011

camillahej

Vi gik igang i OKTOBER men er total skruk for er ikk blevet gravid endnu det virkelig slemt...

Jeg er fuldstændig jaloux på alle mine veninder med babyer.. arghh det skal være min tur snart!

Anmeld

17. januar 2011

Mellepige

Pyhaaaa jeg er også skruk, og syns det er forfærdeligt at være det! Vi har nu også prøvet i 11 mdr, så nu syns jeg ikke det er sjovt mere! VIL VÆRE GRAVID NU!!!

Jeg har det lige som dig, det føreste jeg også har lyst til om morgen er at gå på baby.dk eller andre sider og læse viden om ALT der har med børn at gøre.. Kigger på tøj, møbler, osv osv.. har endda lavet en liste med alt det jeg vil ha den dag vi bliver gravide  bruger mange timer her på nettet

for det SNART er vorers tur til ønskebarn!  

Anmeld

11. april 2011

Muffin_girl

Har været skruk i 2 ½ år nu.. Men kæresten og jeg venter til om et halt år når han er færdig på uni med sin kandidat.. Så håber meget. Da min største drøm er at blive mor Kigger også på ting hele tiden..

SKRUK SKRUK SKRUK !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.