Skruk - hvad med jer, hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Malene84

Ellim skriver:

Okay - mit hoved er simpelthen ved at spring og det eneste der hjælper er jeg sikker på ville være en baby

Jeg har altid vidst at jeg ville have børn og at jeg ville det i en forholdsvis ung alder.. Men her det sidste halve år har jeg altså været fuldstændig skruk = kigge på alt om graviditet, kost og bare babyhalløj på nettet mm.. Det er det første jeg tænker på hver morgen og det meste af dagen... (kald mig bare småskør )

Ville lige høre, hvor lang tid har i været skruk - og er i gået i gang el har planlagt at gå i gang snart??

har altid været vildt skruk (eller... altså siden jeg var ca. 18-19 år). Men først da jeg fandt min kæreste, var det som om det nu var okay at begynde at tale højt om det  blev gravid, da vi havde været sammen 1½ år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

3xM

Har faktisk aldrig været skruk

begge mine er ikke planlagte, og så har jeg yderst nem ved at blive gravid såerhh...

Anmeld

31. oktober 2010

merle2010

jeg har været skruk siden jeg blev 16.. så fik jeg en lille for 6 mdr siden og har været meget skruk de sidste 2 mdr eller sådan noget.. især fordi min veninde lige har fået en lille.. saaaavner at være gravid, selvom jeg havde enorm kvalme og brækkede mig konstant...

Anmeld

31. oktober 2010

Jarnsaxa

Føler nærmest at jeg er skrukheden selv!

Det lyder skørt, men det føles nærmest som en SMERTE eller noget inde i mig. Ved ikke om du kan relarere til det???

Anmeld

31. oktober 2010

Ellim

Jarnsaxa skriver:

Føler nærmest at jeg er skrukheden selv!

Det lyder skørt, men det føles nærmest som en SMERTE eller noget inde i mig. Ved ikke om du kan relarere til det???

Jo det kender jeg godt - meget godt.. Går rundt og føler at jeg mangler noget (et barn) som om at det vil gøre mig hel, og på den måde kan det for mig næsten føles som smerte!! 

Håber snart der sker noget.. Går i i gang til Januar? 

Anmeld

1. november 2010

Jarnsaxa

Ellim skriver:

Jo det kender jeg godt - meget godt.. Går rundt og føler at jeg mangler noget (et barn) som om at det vil gøre mig hel, og på den måde kan det for mig næsten føles som smerte!! 

Håber snart der sker noget.. Går i i gang til Januar? 

Vi går i gang i midten af december

Hvad med jer?

Anmeld

1. november 2010

Ellim

Jarnsaxa skriver:

Vi går i gang i midten af december

Hvad med jer?

start december..

Så må vi lige følges lidt ad indtil det lykkes..!! Hvor spændende!!

Anmeld

1. november 2010

Jarnsaxa

Ellim skriver:

start december..

Så må vi lige følges lidt ad indtil det lykkes..!! Hvor spændende!!

Ej ja, hvor hyggeligt Jeg ansøger lige om venskab, vi må da helt klart snakkes ved omkring, hvad der sker

Anmeld

1. november 2010

Ellim

Jarnsaxa skriver:

Ej ja, hvor hyggeligt Jeg ansøger lige om venskab, vi må da helt klart snakkes ved omkring, hvad der sker

Den er jeg med på

Anmeld

17. november 2010

Katrine_tangaa

Melder mig på banen her også, ..er også lidt skruk  og min kæreste er endnu mere skruk  

Vi har "smidt" spiralen og har været igang i 2 mdrs tid nu, så vi krydser fingre for naturens gang

Jeg har en knægt på 4 1/2 år, fra tidligere forhold, og han vil bare så gerne have en lille søster  ..meeen det er også okay hvis det bliver en lillebror, siger han ..smiler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.