Gråd ved sengetid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MaleneF skriver:

Ej hvor lyder det altså bare hyggeligt!

Vi har også Simon liggende hos os, men han har selvf'lgelig også sin tremmeseng i soveværelset hvis han kommer i seng lidt før os..

Og hvor er det dejligt at vude jeg ikke er en af de eneste der har baby/barn sovende hos mig i sengen! Har haft en samvittighed der sagde det var for dårligt at mig at holde ham tilbage for at blive mere selvstændig.. Har lidt følt mig som en dårlig mor

Jeg syntes den bedste mor, er den der gør det hun føler bedst Og det har du gjort.

Skønt for jer. Men altid dejligt ikke at føle sig som den eneste i verdenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hvis jeg lægger Frederikke ned, og hun begynder at græde - ikke kun klynke, så går jeg naturligvis tilbage til hende, og beroliger hende på den ene eller anden måde. Men hvis jeg er kommet ind i stuen, og jeg kan høre at hun begynder at klynke/græde, afventer jeg lige nogle min. inden jeg går der ind igen, alt efter gråden selvfølgelig

Anmeld

26. oktober 2010

Mumto3

Jeg kunne aldrig drømme om at lade mine små børn ligge og græde. Nu har vi så heller aldrig praktiseret at lade spædbørn falde i søvn selv. Vi har ligget eller siddet med dem. Når de så blev større, så har vi langsomt vænnnet dem til at falde i søvn selv. (Altså først sad vi uden for døren, så gik vi ind i mellem osv. indtil de kunne falde i søvn selv. Sådan var det med drengene. Med vores pige, gik vi direkte fra at ligge sammen med hende i vores soveværelse og til at hun kom ind på eget værelse og faldt i søvn selv. De første par aftner stod vi fuldstændig målløse uden for hendes dør og ventede på hun kaldte/græd, men det gjorde hun ikke!!! hun lagde sig bare ned og sov!!

Anmeld

26. oktober 2010

M.O.A.R.

Zafir skriver:

Jeg syntes den bedste mor, er den der gør det hun føler bedst Og det har du gjort.

Skønt for jer. Men altid dejligt ikke at føle sig som den eneste i verdenen

Er i hvert fald glad for jeg ikke er den eneste og at der er flere der dele samme mening  som min mand

Anmeld

27. oktober 2010

Tulle28

Jeg har svaret "Går tilbage til barnet" - men det kommer an på om det er brokke-gråd eller rigtig gråd. Hvis det er førstnævnte, så lader jeg hende ligge og så falder hun som regel i søvn lidt efter. Men hvis hun er ulykkelig, går jeg selvfølgelig tilbage, jeg vil på ingen måde have at min datter skal lære at mor ikke kommer, når hun har brug for hende.

Anmeld

27. oktober 2010

NatasjaL

Det er egenligt meget svært at svare på, vores den yngste, sebastian på 5 måneder, " pyller " når han skal sove, ikke ked af det, men brokker sig lidt, og sådan er det næsten hver aften men der går 10 min så sover han :-)

Victoria på snart 2 år, er ked af det alt efter hvor træt hun er. Bliver hun puttet for sent bliver hun ked af det, men bliver hun puttet til " tiden " hver dag, er der ingenting overhovedet :-)

Anmeld

27. oktober 2010

Tulle28

Ej hvor lyder det altså bare hyggeligt!

Vi har også Simon liggende hos os, men han har selvf'lgelig også sin tremmeseng i soveværelset hvis han kommer i seng lidt før os..

Og hvor er det dejligt at vude jeg ikke er en af de eneste der har baby/barn sovende hos mig i sengen! Har haft en samvittighed der sagde det var for dårligt at mig at holde ham tilbage for at blive mere selvstændig.. Har lidt følt mig som en dårlig mor

Aj det skal du ikke tænke, vi har en Babybay, altså sådan en lille, halv tremmeseng der er koblet til dobbeltsengen, som hun bliver puttet i og så kommer hun helt over i min seng fra første amning om natten (hvilket pt. er kl. 24.00!) og det er bare sååååå hyggeligt:-) Hun er 7 mdr. nu. Vi har længe talt om at lægge hende ind på hendes eget værelse, fordi hun vågner nemt om aftenen, hvilket resulterer i at vi lister rundt og hvisker og bliver sure på hinanden, hvis den ene kommer til at skramle med gryderne når vi laver mad - og det er vi altså lidt trætte af. Men jeg bliver helt ked af det ved tanken om at jeg ikke lige kan række ud efter hende 

Jeg synes faktisk ofte at omgivelserne har mere travlt med at hun skal sove alene - især min mor!

Anmeld

27. oktober 2010

sarahb

han kan få lov at ligge lidt, ofte er det bare brok, og det sker meget sjældent. Efter nogle minutter går jeg ind og kysser ham og siger godnat nu skal du sove og mor elsker dig og så går jeg igen.

Anmeld

27. oktober 2010

M.O.A.R.

Aj det skal du ikke tænke, vi har en Babybay, altså sådan en lille, halv tremmeseng der er koblet til dobbeltsengen, som hun bliver puttet i og så kommer hun helt over i min seng fra første amning om natten (hvilket pt. er kl. 24.00!) og det er bare sååååå hyggeligt:-) Hun er 7 mdr. nu. Vi har længe talt om at lægge hende ind på hendes eget værelse, fordi hun vågner nemt om aftenen, hvilket resulterer i at vi lister rundt og hvisker og bliver sure på hinanden, hvis den ene kommer til at skramle med gryderne når vi laver mad - og det er vi altså lidt trætte af. Men jeg bliver helt ked af det ved tanken om at jeg ikke lige kan række ud efter hende 

Jeg synes faktisk ofte at omgivelserne har mere travlt med at hun skal sove alene - især min mor!

Det lyder som en smart en.. Hvor har i anskaffet jer sådan en?

det der med at blive sure på hinanden hvis man får larmet mens baby sover kender vi kun alt for godt herhjemme, men det går heldigvis hurtigt over igen

Anmeld

27. oktober 2010

Tulle28

MaleneF skriver:

Det lyder som en smart en.. Hvor har i anskaffet jer sådan en?

det der med at blive sure på hinanden hvis man får larmet mens baby sover kender vi kun alt for godt herhjemme, men det går heldigvis hurtigt over igen

Vi har købt den på den blå avis, men synes faktisk jeg så een til salg herinde for et par dage siden?

Ja den er dødsmart, men ikke så stor, så hvis din bebs er lang, er den måske allerede lidt for lille...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.