Gråd ved sengetid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvis barnet græder når du/i forlader rummet hvad gør du/i da???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.328 visninger
33 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

hc=k

Jeg selv lader min søn græde lidt og hvis det bliver helt slemt går jeg tiilbage. Lægger ham ned igen uden at tænde lys eller sige noget og sådan bliver jeg ved til han sover.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Vingummien

Jeg lader ham også græde, hvis det ikke er sådan helt vildt.

Jeg kan høre på ham om det er nget der vil stoppe med det samme han ikke kan hør emig på den anden side af døren mere, eller om det er noget hvor der skal en krammer til

Anmeld

24. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Herhjemme går vi ind for samsovning. Jeg har skrevet indlæg i denne kategori om emnet.

Så jeg ville aldrig gå fra et grædende barn. Vores børn sover med os Så længe de vil.

Anmeld

24. oktober 2010

hc=k

Zafir skriver:

Herhjemme går vi ind for samsovning. Jeg har skrevet indlæg i denne kategori om emnet.

Så jeg ville aldrig gå fra et grædende barn. Vores børn sover med os Så længe de vil.

Jamen det synes jeg jo også er rigtig syper fint.
Min dreng vil bestemt ikke sove sammen med os overhovedet så det går ikke hehe

Anmeld

24. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg går derind igen.

Men mine børn falder selv i søvn uden problemer, så hvis de græder, så er der noget galt.

Og mens de er små/spæde, er det jo deres eneste mulighed for at "kalde", så jeg mener ikke, at man skal lade sit barn ligge og græde - uanset hvad!

Dog er der også forskel på gråd. Så man kan jo nok høre, om det er noget ret alvorligt eller ej. Hvis ikke det bunder så dybt, så putter jeg bare mit barn igen, siger "godnat" og "jeg elsker dig", og går ud igen.

Jeg bliver aldrig hængende, fordi der er blevet grædt.
Jeg trøster bare lige kort, så mit barn mærker at jeg er der, og får ro igen, og så går jeg ud af rummet med det samme igen bagefter.

Anmeld

24. oktober 2010

Laulund87

Jeg har stemt blankt da det kommer an på situationen. Jeg sagtens høre på Maria om det er alvorligt eller det er lidt grynten inden hun falder i søvn Og jeg går selvfølgelig tilbage hvis det er det første..

Anmeld

24. oktober 2010

Leonora

Jeg har skrevet lader barnet græde...men selvfølgelig ikke til det falder i søvn...går ind hver 5 min og giver sut, sutteklud, bamse eller hvad barnet er vant til og går så ud igen trods fortsat gråd...der går ikke mange dage før barnet har "luret" at det er sengetid og at man skal sove

Anmeld

24. oktober 2010

Pige2009

Jeg har stemt blankt, da jeg lader Laura græde lidt inden jeg går ind til hende. Hun græder som regel kun i 5 min., hvis hun da ikke bare lægger sig til at sove, og når det er tilfældet, gå jeg ikke ind til hende

Anmeld

24. oktober 2010

millesofie

hc=k skriver:

Jeg selv lader min søn græde lidt og hvis det bliver helt slemt går jeg tiilbage. Lægger ham ned igen uden at tænde lys eller sige noget og sådan bliver jeg ved til han sover.

jeg har svaret -går tilbage- men hun får lov at græde lidt og hvis jeg kan høre at det går over næsten men det samme så giver jeg det lidt mere tid inden jeg går tilbage 

Anmeld

24. oktober 2010

Oktoberbaby09

Jeg står og aer Noah lidt i håret . Og synger lidt for ham. Han kan sagtens græde lidt men jeg siger at han skal sove. Og det forstår han godt. Men hvis jeg nu gik ud af værelset og han begyndte at græde, så ville jeg da gå tilbage, for så føler jeg at han har brug for at jeg er der lidt mere. Man skal helst stå ved ham i 5-10 min før han sover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.