Bøger fra Virkelighedens verden........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. november 2010

bullerbassen

Vender lige tilbage når jeg kommer hjem , er på arbejde

Hun valgte døden : Beretning om syv års mareridt med nervøs spisevægring.. Bogen indeholder detsuden uddrag af Chatherinas dagbog.. Det giver et skræmmende billede af den dybe konflikt, der udspillede sig mellem hendes kops fysiske behov og sindets fuldstændig forskruede forhold til mad.

Til Anders : Er en god og varm bog fra far til søn . Jens Hatting fortæller kærligt om stort og småt fra den sidste tid med Anders. Bogen beskriver, hvorledes alvorlig sygdom vender op og ned på hverdagen for en helt almindelig familie, og hvordan kærlighed og sammenhold gør en svær tid lidt lettere at komme igennem. Bogen er forsynet med et forord af overlæge Steen Rosthøj fra Aalborg sygehus

Historien om Sheila er fortællingen om, hvordan en vild rose blev   " tæmmet " med utrættelig tålmodighed. Og hvordan uegennyttig kærlighed stadig kan udrette mirakler. Uden kærlighed og håb tegnede Sheilas fremtid mørk. En stædig lærer gav hende livet tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Shibby

Pakken er næsten modtaget Var ikke hjemme så der ligger en fin lille seddel fra posthuset om at den er klar til afhentning-men den er der 

Anmeld

4. november 2010

bullerbassen

bette skriver:

kan jeg få en beskrivelse af disse bøger:

skjulte tårer : Er en stærk og rørende fortælling om en kvindes usædvandlige rejse fra at være en håbløs, ung stofmisbruger til en succesfuld Psykolog - og vigtigst af alt, mor pg bedste ven med datteren Ali, som gav hende mod og styrke til at overleve

frygten vil altid følge mig : Emmy fortæller sin grufulde historie om , hvordan hun falder i kløerne på en farlig lystløgner, som terrorioserer og forfølger hende i ti lange år.

ti tusind sorger : Er en ærlig, fængslende og tragisk historie om at længes efter en mors kærlighed. Elizabeth går fra aske til ilden,  da hun bliver adopteret. Hendes liv i det nye land bliver et helvede.

Anmeld

4. november 2010

bullerbassen

Shibby skriver:

Pakken er næsten modtaget Var ikke hjemme så der ligger en fin lille seddel fra posthuset om at den er klar til afhentning-men den er der 

Super   Håber du bliver tilfreds

Anmeld

4. november 2010

bette

bullerbassen skriver:

okay jeg tænker lidt på ti tusind sorger.. vender lige tilbage :)

Anmeld

4. november 2010

bullerbassen

bette skriver:

okay jeg tænker lidt på ti tusind sorger.. vender lige tilbage

Anmeld

4. november 2010

bullerbassen

OPDATERING :

Følgende er solgt ..

Forbyttet

Jeg dræbte mit barn

Martina

Mishandlet

Farvel Jessica

Kan man dø, når man er ung ?

Han dræbte mit barn

Mod alle odds

PRIS PR stk 45 kr PP

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. november 2010

bullerbassen

skoust skriver:

jeg vil rigtig gerne købe den der hedder til anders håber ikke den er solgt

MOn du var interresseret ????????

Anmeld

6. november 2010

bullerbassen

DLM skriver:

hvad handler hun valgte døden og til anders om og historien om shiela?

Kunne du bruge nogle af bøgerne ??????

Anmeld

6. november 2010

Shibby

Vil lige fortælle at jeg fik lettet røven ned på posthuset og fik mine bøger i dag

Ros til sælger. Bøgerne var i perfekt stand

Tak for handlen-dig tør jeg godt nethandle med en anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.