Bøger fra Virkelighedens verden........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. november 2010

bullerbassen

LouiseVous skriver:

Jeg vil i hvert fald gerne købe Farvel Jessica, Mishandlet og Martina.
Kan du ikke skrive kort om Sibel og Bortført.
Er nemlig på jegt efter en borg fra virkelighedens verden der handler om en pige der bliver gift væk og til sidst flygter..

De er lagt fra til dig

Sibel : Sibels historie er en beretning fra Danmark om et ungt liv, fyldt med vold, tvanf og undertrykkelse. Det er fortællingen om et ungt menneske, der er kommet i klemme imellem to kulturer - et ungt menneske, der er splittet mellem sin familie og det samfund, som hun er vokset i. Men det er også fortællingen om en stærk og modig kvinde, der tør fortælle om sit liv i håbet om, at det kan hjælpe andre i samme situation.

Bortført : Dette er historien om en familietagedie og om en mors lidelser og beslutsomhed i kampen for at blive genforenet med sine børn. selv om sagen nu har kørt i mange år, har Catherine Laylle ikke opgiver at få sine sønner tilbage. Hun har skrevet denne bog for at skabet opmærksomhed omkring sin egen og lignende sager, som desværre forekommer overalt i verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

BetonSlotsPrinsesserne

bullerbassen skriver:

De er lagt fra til dig

Sibel : Sibels historie er en beretning fra Danmark om et ungt liv, fyldt med vold, tvanf og undertrykkelse. Det er fortællingen om et ungt menneske, der er kommet i klemme imellem to kulturer - et ungt menneske, der er splittet mellem sin familie og det samfund, som hun er vokset i. Men det er også fortællingen om en stærk og modig kvinde, der tør fortælle om sit liv i håbet om, at det kan hjælpe andre i samme situation.

Bortført : Dette er historien om en familietagedie og om en mors lidelser og beslutsomhed i kampen for at blive genforenet med sine børn. selv om sagen nu har kørt i mange år, har Catherine Laylle ikke opgiver at få sine sønner tilbage. Hun har skrevet denne bog for at skabet opmærksomhed omkring sin egen og lignende sager, som desværre forekommer overalt i verden

tager bare de 3

Anmeld

2. november 2010

bullerbassen

LouiseVous skriver:

tager bare de 3

Det er bare i orden - vil du handle bank eller Trendsales ?

Anmeld

2. november 2010

bullerbassen

********* Forbyttet & Jeg dræbte mit barn ***********

SOLGT

Anmeld

2. november 2010

BetonSlotsPrinsesserne

bullerbassen skriver:

Det er bare i orden - vil du handle bank eller Trendsales ?

Forstår ikk TS så gør det over bank. Så sender du oplysninger via pb?

Anmeld

2. november 2010

bullerbassen

LouiseVous skriver:

Forstår ikk TS så gør det over bank. Så sender du oplysninger via pb?

Ok det er bare i orden  Sender en PB

Anmeld

2. november 2010

bullerbassen

******** Farvel Jessica, Mishandlet & Martina **********

SOLGT

Anmeld

3. november 2010

AnnePedersen

nej f........ nu er nogen af dem væk.... lorte net som gik ned igår... det er jeg sku ked af...... jeg skrev jeg gerne ville købe 1,3,5,7.... der er nogen af dem solgt til katarina kan jeg se...... kan du ikke lægge dem fra du har tilbage af dem, og jeg lover jeg nok skal købe dem med sikkerhed..... Kan du sms mig på 20287101 når du har set min mail her for så skal jeg nok komme online og betale....

hilsen anne lise

Anmeld

3. november 2010

bullerbassen

AnnePedersen skriver:

nej f........ nu er nogen af dem væk.... lorte net som gik ned igår... det er jeg sku ked af...... jeg skrev jeg gerne ville købe 1,3,5,7.... der er nogen af dem solgt til katarina kan jeg se...... kan du ikke lægge dem fra du har tilbage af dem, og jeg lover jeg nok skal købe dem med sikkerhed..... Kan du sms mig på 20287101 når du har set min mail her for så skal jeg nok komme online og betale....

hilsen anne lise

Hej

Det er jeg ked af - du skrev at du var interesseret i bøgerne, viste jeg ikke med sikkerhed du ville købe - sorry..

Den ene bog "mishandlet" er solgt til Louisevous

De 3 andre har jeg endnu :

Han dræbte mit barn

Kan man dø, når man er ung ?

Mod alle odds .

Ligger dem fra til dig  Du vil ikke have " Historien om Sheila" med? DEt er jo start fortællingen til " Mod alle odds "

mvh lotte

Anmeld

3. november 2010

AnnePedersen

det er der ikke noget at gøre ved..... pyt. du fik dem jo solgt alligevel.

de bøger vil jeg meget gerne købe. behøver ikke den om sheila den første da jeg allerede har den. en af de bedste jeg har læst men anede ikke der var en 2er.

men kan du skrive til mig i min personlige post så jeg ikke bliver så forvirret af alle de andre henvendelser og skriver den samlet pris så vi kan komme igang med overførslen.

hilsen anne lise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.