Babys hule - Uge 33+1 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Det er det samme her, kan heller ikke lade vær med at smile over hele hovedet hver gang jeg tænker "Vi skal være forældre" eller "mig.... Mor....." "Min Datter" alle sådan nogen ting, det er helt vildt underligt. Men kan bare mærke hvordan  smelter hver gang, og at mærke hende er såå vidunderligt. Ja, bedste jul ever. Glæder mig helt vildt til det, og så bliver det så underligt. Som kæresten siger herhjemme så har han svært ved tanken om at når vi skal på sygehuset og føde, så går vi 2 ind, og kommer 3 ud, det syntes han er helt vildt Men han glæder sig ligeså meget

Hun skal bestemt have sin egen mening, men de første mange år skal hun altså lytte på mor og far (som om det sker)

Hmm, gad vide om vores kommer før tid, og jeres sparker sig vej ud Syntes det er utroligt hvad kroppen kan holde til på de områder. Her bliver der ikke sparket så meget mere, får nogen slag nederst i maven, som jeg ikke er i tvivl om er hendes hænder. Så har jeg numsen under højre ribben, nogen gange helt til højre eller lige i midten, og så hendes fødder i venstre side. Mærker mest hun prøver på at rykke lidt rundt, men hun kommer ikke så langt fordi hun har lagt sig fast, så det er numsen der rykkes mest rundt. Og hvis jeg ikke lige kan mærke hende og nusser lidt på maven, så kommer hun med det samme frem, så hun kan blive nusset. Af hvad jeg har forstået på scanninger og jordemoder er det så netop ryggen og numsen hun bliver nusset på når hun kommer frem

Hmm, ja altså en pige kan også spille fodbold, og bokse, så i må altså bare vente og se når den lille kommer hvad det er.

hahaha ej hvor sjovt! Lige præcis det har min kæreste også sagt op til flere gange! og vi må jo give dem ret, det er jo fantastisk at man kommer 2 ind og går 3 ud! og så er man en rigtig lille familie

Sådan som jeres lille pige ligger, tror jeg også passer meget godt med hvordan vores ligger. det var også både jordemoderens og lægens budd ihvertfald. nu er jeg jo ikke blevet scannet siden MD. men har mange gange fået fat i en bette fod og knæ helt ude i siden i venstre side. og synes også at jeg kan fornemme dens ryg og numse ligge helt ud i den anden side. og ja så må det være hænderne der bokser ned i blæren! hihi  tænker tit på at NU er der sku snart ikke mere plads derinde! de må jo ligge fuldstændig krøllet sammen!

Nogle gange strækker vores sig! det ser bare helt vildt ud! så blir maven nærmest trekantet og spændt helt ud. har bestemt at jeg vil fange det på billede næste gang, så mit kamera ligger fremme til hurtig brug

men ja det er ret utroligt at tænke på hvad kroppen kan holde til! især fødslen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.