Babys hule - Uge 33+1 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

VNB

Bavianis skriver:

Hvor er det bare en lækker mave du har dig - og man kan SLET ikke se at du skulle have taget 11 kg på!

Ih, jeg er helt misundelig. Jeg vil OGSÅ ha sådan en stor fin mave som dig (og barsel!).

Knus og kram

Susanne

1000 1000 tak!

Nej jeg føler det faktisk heller ikke som om jeg har taget 11 kg på... ihvertfald føles det som om at det hele kun har sat sig lige præcis på maven  Men var godt nok også et bette nips før, så min læge siger at det er helt normalt... heldigvis da  

Du får HELT sikkert også snart en flot stor mave!  Og kan godt forstå at du glæder dig til det! Men tænk på at du kan se smart og sexet ud i fint tøj her til jul  og så gir du den gas med stoooor mave til foråret!

jeg har (desværre) ikke barsel endnu... Er sygeplejeske studerende, så har valgt at tage min praktik færdig og dermed få min eksamen bestået FØR barsel... dvs at jeg først går fra den 15 nov. og har termin den 8 dec, så det skal nok blive tungt til sidst!   men er sikker på at det nok skal gå 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Dictes mor

Wuhu hvor er du bare fin altså!!

Anmeld

21. oktober 2010

VIPpigen

VNB skriver:

1000 tak søde!

ja du kan tro at vi også er ved at sprænge af spænding over hvad der mon gemmer sig derinde! Tænker på det hele tiden lige for tiden synes jeg  

uh ja det med at den lille brokker sig når man ENDELIG finder en god stilling at ligge i kender jeg også kun alt for godt! Det er som om den liiiige skal gøre opmærksom på at den altså ikke har plads nok, og så sparker den løs indtil jeg må give op og vende mig rundt igen...  de er da nogle værre krævende nogle hva?

Hvordan går det med dig? Har du det helt ok igen? Håber altså sådan at din lille drille pige blir der inde i mindst 4 uger endnu. hehe hun blir vist en mundfuld! Først vil hun ikke ligge roligt til scanning, og så vil hun dælme også ud før tid... bare vent til hun blir en skøn teenager!

Ja, indtil nu bliver hun derinde, føler lidt det går bedre, var dog i tvivl i går, for fik de ondeste mens smerter igen, og tænkte bare lige  om lidt bløder jeg igen... Men der kom ikke noget. Lagde mig på sofaen og slappede af, og det er jeg bare nød til nu. Så alt jeg slås med har jeg været nød til at smide over på min mor, og fars kæreste, som hjælper utrolig meget, for kan slet ikke overskue alt det der er i gang med kommunen lige nu. Og kan mærke at hun bliver helt underlig i maven når jeg spekulere og græder over alt det som er her, så SKAL bare ligge det væk da der er fare for det kan fremprovokere fødslen for tidlig.

Søvn er noget man håber man får hver aften når man går i seng, og så er formiddagsluren altså bare guld værd også...

Uhh, Teenager... frygter det allerede... Håber godt nok vi kan sætte vores præg på hende så hun ikke bliver ligeså stædig...

Anmeld

22. oktober 2010

VNB

Dictes mor skriver:

Wuhu hvor er du bare fin altså!!

mange mange tak søde!

Det er bare for vildt at tiden er gået så hurtigt! NU er det jo snart MIG der sidder med et ægte lille ønskebarn i MINE arme! Er nogle gange slet ikke til at fatte

Håber at alting går godt med din skønne datter! Hun må være blevet stor nu efterhånden

Anmeld

22. oktober 2010

Dictes mor

VNB skriver:

mange mange tak søde!

Det er bare for vildt at tiden er gået så hurtigt! NU er det jo snart MIG der sidder med et ægte lille ønskebarn i MINE arme! Er nogle gange slet ikke til at fatte

Håber at alting går godt med din skønne datter! Hun må være blevet stor nu efterhånden

Det er bare så vildt, det er jo lige om lidt!!! Hold da op, hvor tiden bare flyver. Jeg glæder mig meget til at se det lille vidunder. Du drømmer ikke om, hvor fantastisk det er at være mor, det er helt vildt, og du skal bare glæde dig til alle de ting du skal opleve. Det tænker jeg tit, tænk alt det man skal opleve med de små, det er så skønt!!

Dicte er blevet meget stor, hun vejer 9 kg og kravler næsten, hun spiser det samme mad som vi andre og griner og pludrer og leger en masse. Det er simpelthen så hyggeligt. Hun er jo faktisk 7 mdr præcis idag

Anmeld

22. oktober 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Ja, indtil nu bliver hun derinde, føler lidt det går bedre, var dog i tvivl i går, for fik de ondeste mens smerter igen, og tænkte bare lige  om lidt bløder jeg igen... Men der kom ikke noget. Lagde mig på sofaen og slappede af, og det er jeg bare nød til nu. Så alt jeg slås med har jeg været nød til at smide over på min mor, og fars kæreste, som hjælper utrolig meget, for kan slet ikke overskue alt det der er i gang med kommunen lige nu. Og kan mærke at hun bliver helt underlig i maven når jeg spekulere og græder over alt det som er her, så SKAL bare ligge det væk da der er fare for det kan fremprovokere fødslen for tidlig.

Søvn er noget man håber man får hver aften når man går i seng, og så er formiddagsluren altså bare guld værd også...

Uhh, Teenager... frygter det allerede... Håber godt nok vi kan sætte vores præg på hende så hun ikke bliver ligeså stædig...

godt at høre at det trods alt er gået lidt i stillstand igen... og giver dig helt ret søde, du ER altså også bare nødt til at skide højt og helligt på de problemer med kommunen lige nu... lige nu gælder det DIG OG BARNET og kan godt forstå du både blir ked og stresset hver gang du bliver tvunget til at tænke på det!

Læste også godt dit indlæg omkring problemet... men vidste ikke helt hvad jeg skulle skrive, for jeg er (heldigvis) slet ikke inde i hvordan alt sådan noget foregår... men ligemeget hvad synes jeg da at det lyder til at de strammer garnet liiiige lovligt meget, og så omkring en højgravid kvinde, som oven ikøbet har brug for ekstra ro omkring sig lige nu...

Godt at dine forældre kan træde til! Og så må du bare pleje og passe dig selv så godt du nu kan.

Tænk på at lige meget hvad, så blir du snart MOR og den glæde kan hverken en skod kommune eller andre tage fra dig

og hvor er det VILDT at VI ligeom lidt skal være FORÆLDRE! altså hver gang jeg siger det eller tænker på det blir jeg ligesom et lille barn der ikke kan vente til juleaften! hihihi og iår blir bare den BEDSTE jul, og det blir da den største julegave ever!

hehe ja i må lige sørge for at få hende opdraget lidt, men lidt stædighed er nu også ret godt, ihvertfald efter min smag  hun blir SKØN er jeg helt sikker på!

Vores blir vist en bette vildbasse! Den er fuldstændig vild hver eneste dag, og tænker tit over om den da aldrig skal sove lidt heheh  og så er den BOM-stærk! Den sparker virkelig så meget at man skulle tro den prøvede på at komme ud gennem maveskindet! Så kæresten er selvfølgelig blevet en lille smule sikker på at det må være en dreng... MEN piger kan også være vilde og stærke!  Så nu må vi vente og se! 4-7 uger endnu!

Anmeld

22. oktober 2010

VNB

Dictes mor skriver:

Det er bare så vildt, det er jo lige om lidt!!! Hold da op, hvor tiden bare flyver. Jeg glæder mig meget til at se det lille vidunder. Du drømmer ikke om, hvor fantastisk det er at være mor, det er helt vildt, og du skal bare glæde dig til alle de ting du skal opleve. Det tænker jeg tit, tænk alt det man skal opleve med de små, det er så skønt!!

Dicte er blevet meget stor, hun vejer 9 kg og kravler næsten, hun spiser det samme mad som vi andre og griner og pludrer og leger en masse. Det er simpelthen så hyggeligt. Hun er jo faktisk 7 mdr præcis idag

eeej stort tillykke med hende!

9 kg... og både kravler og spiser alm. mad! Jamen altså hvor går det bare hurtigt! I mit hoved er hun stadig lille bitte og ligger og får bryst  Man skal da virkelig nå at NYDE det hele, for de vokser bare så hurtigt ud af den ene fase og ind i den næste!

Og du kan tro vi glæder os til det hele! Selvom jeg stadig synes det er vidunderligt at være gravid, er jeg nu også nået til det punkt hvor den lille bare gerne snart må kigge ud til os (helst først til termin naturligvis )  men man glæder sig jo bare mere og mere, og vi kan slet ikke vente med at møde det lille mirakel!

Kunne være rigtig hyggeligt at mødes igen i viborg en dag allesammen, når jeg også kan vise en lækker baby frem  Det må vi næsten lige prøve at høre de andre om!

Anmeld

22. oktober 2010

VIPpigen

VNB skriver:

godt at høre at det trods alt er gået lidt i stillstand igen... og giver dig helt ret søde, du ER altså også bare nødt til at skide højt og helligt på de problemer med kommunen lige nu... lige nu gælder det DIG OG BARNET og kan godt forstå du både blir ked og stresset hver gang du bliver tvunget til at tænke på det!

Læste også godt dit indlæg omkring problemet... men vidste ikke helt hvad jeg skulle skrive, for jeg er (heldigvis) slet ikke inde i hvordan alt sådan noget foregår... men ligemeget hvad synes jeg da at det lyder til at de strammer garnet liiiige lovligt meget, og så omkring en højgravid kvinde, som oven ikøbet har brug for ekstra ro omkring sig lige nu...

Godt at dine forældre kan træde til! Og så må du bare pleje og passe dig selv så godt du nu kan.

Tænk på at lige meget hvad, så blir du snart MOR og den glæde kan hverken en skod kommune eller andre tage fra dig

og hvor er det VILDT at VI ligeom lidt skal være FORÆLDRE! altså hver gang jeg siger det eller tænker på det blir jeg ligesom et lille barn der ikke kan vente til juleaften! hihihi og iår blir bare den BEDSTE jul, og det blir da den største julegave ever!

hehe ja i må lige sørge for at få hende opdraget lidt, men lidt stædighed er nu også ret godt, ihvertfald efter min smag  hun blir SKØN er jeg helt sikker på!

Vores blir vist en bette vildbasse! Den er fuldstændig vild hver eneste dag, og tænker tit over om den da aldrig skal sove lidt heheh  og så er den BOM-stærk! Den sparker virkelig så meget at man skulle tro den prøvede på at komme ud gennem maveskindet! Så kæresten er selvfølgelig blevet en lille smule sikker på at det må være en dreng... MEN piger kan også være vilde og stærke!  Så nu må vi vente og se! 4-7 uger endnu!

Det er det samme her, kan heller ikke lade vær med at smile over hele hovedet hver gang jeg tænker "Vi skal være forældre" eller "mig.... Mor....." "Min Datter" alle sådan nogen ting, det er helt vildt underligt. Men kan bare mærke hvordan  smelter hver gang, og at mærke hende er såå vidunderligt. Ja, bedste jul ever. Glæder mig helt vildt til det, og så bliver det så underligt. Som kæresten siger herhjemme så har han svært ved tanken om at når vi skal på sygehuset og føde, så går vi 2 ind, og kommer 3 ud, det syntes han er helt vildt Men han glæder sig ligeså meget

Hun skal bestemt have sin egen mening, men de første mange år skal hun altså lytte på mor og far (som om det sker)

Hmm, gad vide om vores kommer før tid, og jeres sparker sig vej ud Syntes det er utroligt hvad kroppen kan holde til på de områder. Her bliver der ikke sparket så meget mere, får nogen slag nederst i maven, som jeg ikke er i tvivl om er hendes hænder. Så har jeg numsen under højre ribben, nogen gange helt til højre eller lige i midten, og så hendes fødder i venstre side. Mærker mest hun prøver på at rykke lidt rundt, men hun kommer ikke så langt fordi hun har lagt sig fast, så det er numsen der rykkes mest rundt. Og hvis jeg ikke lige kan mærke hende og nusser lidt på maven, så kommer hun med det samme frem, så hun kan blive nusset. Af hvad jeg har forstået på scanninger og jordemoder er det så netop ryggen og numsen hun bliver nusset på når hun kommer frem

Hmm, ja altså en pige kan også spille fodbold, og bokse, så i må altså bare vente og se når den lille kommer hvad det er.

Anmeld

22. oktober 2010

Dictes mor

VNB skriver:

eeej stort tillykke med hende!

9 kg... og både kravler og spiser alm. mad! Jamen altså hvor går det bare hurtigt! I mit hoved er hun stadig lille bitte og ligger og får bryst  Man skal da virkelig nå at NYDE det hele, for de vokser bare så hurtigt ud af den ene fase og ind i den næste!

Og du kan tro vi glæder os til det hele! Selvom jeg stadig synes det er vidunderligt at være gravid, er jeg nu også nået til det punkt hvor den lille bare gerne snart må kigge ud til os (helst først til termin naturligvis )  men man glæder sig jo bare mere og mere, og vi kan slet ikke vente med at møde det lille mirakel!

Kunne være rigtig hyggeligt at mødes igen i viborg en dag allesammen, når jeg også kan vise en lækker baby frem  Det må vi næsten lige prøve at høre de andre om!

Vi SKAL mødes, for jeg skal da se den lille, når h*n kommer. Du kan lige se et lille billede af, hvor stor Dicte er nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. oktober 2010

VNB

Dictes mor skriver:

Vi SKAL mødes, for jeg skal da se den lille, når h*n kommer. Du kan lige se et lille billede af, hvor stor Dicte er nu

iiih altså hvor er hun da blevet stor ja!  og stadig lige så sød! sikke da et smil-to-die-for!  og fine fine bisser!

ja så kan jeg godt se at hun ikke er den lille baby som jeg har et billede af i mit hoved! Og hvor må det bare være en skøn og sjov alder hun har nu! Der er garanteret fuld fart over feltet og hun kan sikkert underholde med alle mulige ting!  

Synes helt klart også at vi skal finde en dag at ses når den lille er kommet til verden og vi er kommet over julen. ville være så hyggeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.