VNB skriver:
godt at høre at det trods alt er gået lidt i stillstand igen... og giver dig helt ret søde, du ER altså også bare nødt til at skide højt og helligt på de problemer med kommunen lige nu... lige nu gælder det DIG OG BARNET og kan godt forstå du både blir ked og stresset hver gang du bliver tvunget til at tænke på det!
Læste også godt dit indlæg omkring problemet... men vidste ikke helt hvad jeg skulle skrive, for jeg er (heldigvis) slet ikke inde i hvordan alt sådan noget foregår... men ligemeget hvad synes jeg da at det lyder til at de strammer garnet liiiige lovligt meget, og så omkring en højgravid kvinde, som oven ikøbet har brug for ekstra ro omkring sig lige nu... 

Godt at dine forældre kan træde til! Og så må du bare pleje og passe dig selv så godt du nu kan.
Tænk på at lige meget hvad, så blir du snart MOR og den glæde kan hverken en skod kommune eller andre tage fra dig 
og hvor er det VILDT at VI ligeom lidt skal være FORÆLDRE! altså hver gang jeg siger det eller tænker på det blir jeg ligesom et lille barn der ikke kan vente til juleaften! hihihi og iår blir bare den BEDSTE jul, og det blir da den største julegave ever! 
hehe ja i må lige sørge for at få hende opdraget lidt, men lidt stædighed er nu også ret godt, ihvertfald efter min smag
hun blir SKØN er jeg helt sikker på!
Vores blir vist en bette vildbasse! Den er fuldstændig vild hver eneste dag, og tænker tit over om den da aldrig skal sove lidt heheh
og så er den BOM-stærk! Den sparker virkelig så meget at man skulle tro den prøvede på at komme ud gennem maveskindet! Så kæresten er selvfølgelig blevet en lille smule sikker på at det må være en dreng... MEN piger kan også være vilde og stærke!
Så nu må vi vente og se! 4-7 uger endnu! 
Det er det samme her, kan heller ikke lade vær med at smile over hele hovedet hver gang jeg tænker "Vi skal være forældre" eller "mig.... Mor....." "Min Datter" alle sådan nogen ting, det er helt vildt underligt. Men kan bare mærke hvordan
smelter hver gang, og at mærke hende er såå vidunderligt. Ja, bedste jul ever. Glæder mig helt vildt til det, og så bliver det så underligt. Som kæresten siger herhjemme så har han svært ved tanken om at når vi skal på sygehuset og føde, så går vi 2 ind, og kommer 3 ud, det syntes han er helt vildt
Men han glæder sig ligeså meget
Hun skal bestemt have sin egen mening, men de første mange år skal hun altså lytte på mor og far (som om det sker
)
Hmm, gad vide om vores kommer før tid, og jeres sparker sig vej ud
Syntes det er utroligt hvad kroppen kan holde til på de områder. Her bliver der ikke sparket så meget mere, får nogen slag nederst i maven, som jeg ikke er i tvivl om er hendes hænder. Så har jeg numsen under højre ribben, nogen gange helt til højre eller lige i midten, og så hendes fødder i venstre side. Mærker mest hun prøver på at rykke lidt rundt, men hun kommer ikke så langt fordi hun har lagt sig fast, så det er numsen der rykkes mest rundt. Og hvis jeg ikke lige kan mærke hende og nusser lidt på maven, så kommer hun med det samme frem, så hun kan blive nusset. Af hvad jeg har forstået på scanninger og jordemoder er det så netop ryggen og numsen hun bliver nusset på når hun kommer frem
Hmm, ja altså en pige kan også spille fodbold, og bokse, så i må altså bare vente og se når den lille kommer hvad det er.