Babys hule - Uge 33+1 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.206 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

VNB

Så blev det lige tid til et helt nyt mavebillede

Uge 34! Uuuuuh nu er der snart ikke længe til vi skal møde vores lille søn eller datter!  Vi glæder os simpelthen SÅ MEGET!  

Vægten siger nu præcis + 11 kg og jeg har det fantastisk! Dog kan der være lidt besvær med at finde en ordentlig sove stilling om natten... Så en lur om eftermiddagen er der altid plads til!

Den bette holder mig også godt vågen med spark, og må indrømme at jeg synes det er så HYGGELIGT at vågne om natten ved at den ligger derinde og muntrer sig!

knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

VIPpigen

Hvor er den bare såååå fin maven. Er virkelig spændt på hvad der gemmer sig derinde. Kender det godt det med at sove, her ved jeg heller ikke hvilken side jeg skal sove på. Sover stadig bedst på maven, men den er altså i vejen, og hun bliver ret sur hvis jeg ligger mig på maven lige 2 min.

Men hvor er den bare SUPER smuk.

Anmeld

21. oktober 2010

Mette.

Du er simpelthen bare så smuk!  - og for hvert billede der kommer ser det ud til du stråler endnu mere af lykke.

Anmeld

21. oktober 2010

smokin

Den er squ farlig fin...

Anmeld

21. oktober 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Hvor er den bare såååå fin maven. Er virkelig spændt på hvad der gemmer sig derinde. Kender det godt det med at sove, her ved jeg heller ikke hvilken side jeg skal sove på. Sover stadig bedst på maven, men den er altså i vejen, og hun bliver ret sur hvis jeg ligger mig på maven lige 2 min.

Men hvor er den bare SUPER smuk.

1000 tak søde!

ja du kan tro at vi også er ved at sprænge af spænding over hvad der mon gemmer sig derinde! Tænker på det hele tiden lige for tiden synes jeg  

uh ja det med at den lille brokker sig når man ENDELIG finder en god stilling at ligge i kender jeg også kun alt for godt! Det er som om den liiiige skal gøre opmærksom på at den altså ikke har plads nok, og så sparker den løs indtil jeg må give op og vende mig rundt igen...  de er da nogle værre krævende nogle hva?

Hvordan går det med dig? Har du det helt ok igen? Håber altså sådan at din lille drille pige blir der inde i mindst 4 uger endnu. hehe hun blir vist en mundfuld! Først vil hun ikke ligge roligt til scanning, og så vil hun dælme også ud før tid... bare vent til hun blir en skøn teenager!

Anmeld

21. oktober 2010

VNB

Mette. skriver:

Du er simpelthen bare så smuk!  - og for hvert billede der kommer ser det ud til du stråler endnu mere af lykke.

ååårh 1000 tak!

Har det også som om at jeg jeg fyldes mere og mere med kærlighed, stolthed og længsel efter at holde vores lille barn i armene!

Anmeld

21. oktober 2010

VNB

Malousen skriver:

Den er squ farlig fin...

hehehe mange mange tak!

Anmeld

21. oktober 2010

Mette.

VNB skriver:

ååårh 1000 tak!

Har det også som om at jeg jeg fyldes mere og mere med kærlighed, stolthed og længsel efter at holde vores lille barn i armene!

Jeg husker den følelse at for godt. Du går den bedste tid i møde - og den største oplevelse i livet.

Anmeld

21. oktober 2010

Bavianis

Hvor er det bare en lækker mave du har dig - og man kan SLET ikke se at du skulle have taget 11 kg på!

Ih, jeg er helt misundelig. Jeg vil OGSÅ ha sådan en stor fin mave som dig (og barsel!).

Knus og kram

Susanne

Anmeld

21. oktober 2010

VNB

Mette. skriver:

Jeg husker den følelse at for godt. Du går den bedste tid i møde - og den største oplevelse i livet.

Jeg har faktisk også tænkt på at jeg aldrig håber at jeg glemmer den følelse som jeg har lige nu... altså håber at man stadig kan huske hvor fantastisk det var at gå og vente og glæde sig

Og vil godt tro at det hele blir endnu mere vildt og lykkeligt når først baby ligger og kigger på en!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.