Mistet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Nanna1985

Det gør mig meget ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Cherry_77

Cherry_77 skriver:

Hej

Jeg mistede mit barn i uge 15 i september 2010 pga. en alvorlig kromosomfejl. Føler der er et stort tomrum nu. Bliver trist når jeg ser mødre med barnevogne og gravide kvinder. Det skulle jo have været mig.

Jeg besøger vores lille engels gravsted hver dag. Det er godt at vide hvor den er .

Vi havde sådan glædet os til at få vores første barn. Men pludselig blev glæden til sorg. Synes det er forfærdeligt, at det skulle ske for os, når det sker så sjældent. Men vi kunne ikke have gjort noget anderledes for at det ikke skulle ske.

Håber på en ny graviditet, når vi er kommet lidt mere ovenpå.

Det var på mandag, at jeg skulle have gået på barsel, hvis det havde gået som det skulle med graviditeten. Jeg er rigtig ked af det lige nu, det var jo i næste måned, at jeg skulle have haft termin. Hvorfor skulle det lige ske for os? De fleste, der kommer i højrisikogruppen får at vide, at der ikke er noget galt. Er bare så trist.

Håber snart at blive gravid igen, men det er ikke til at sige hvornår det sker.

Anmeld

11. februar 2011

Samus1983

Cherry_77 skriver:

Det var på mandag, at jeg skulle have gået på barsel, hvis det havde gået som det skulle med graviditeten. Jeg er rigtig ked af det lige nu, det var jo i næste måned, at jeg skulle have haft termin. Hvorfor skulle det lige ske for os? De fleste, der kommer i højrisikogruppen får at vide, at der ikke er noget galt. Er bare så trist.

Sender dig en masse varme tanker og er ked af hører om jeres tab i sept. Håber inderligt for jer at der snart er en lille dejlig guldklump i maven, der bare venter på at se sin mor og far..

knus mira

Anmeld

11. februar 2011

pussepige

Cherry_77 skriver:

Smider lige en  til dig..

Anmeld

11. februar 2011

Cherry_77

Samus1983 skriver:

Sender dig en masse varme tanker og er ked af hører om jeres tab i sept. Håber inderligt for jer at der snart er en lille dejlig guldklump i maven, der bare venter på at se sin mor og far..

knus mira

Tak Jeg håber også at der snart er en baby på vej. Jeg kan teste på mandag på Valentines Day (selvom det ikke er noget vi fejrer) Men det må da betyde held 

Anmeld

11. februar 2011

Cherry_77

pussepige skriver:

Smider lige en  til dig..

Tak

Anmeld

11. februar 2011

Cris

Åh det må være så hårdt... jeg håber, at I er stærke nok til at kunne klare det og støtte hinanden 

Anmeld

11. februar 2011

Cherry_77

Cris skriver:

Åh det må være så hårdt... jeg håber, at I er stærke nok til at kunne klare det og støtte hinanden 

Ja, det er frygtelig hårdt. Det var mit første barn

Min kæreste har været en stor støtte, det er godt vi er to om det. Det ville ikke have været til at klare alene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.