Mistet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.507 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Cherry_77

Hej

Jeg mistede mit barn i uge 15 i september 2010 pga. en alvorlig kromosomfejl. Føler der er et stort tomrum nu. Bliver trist når jeg ser mødre med barnevogne og gravide kvinder. Det skulle jo have været mig.

Jeg besøger vores lille engels gravsted hver dag. Det er godt at vide hvor den er .

Vi havde sådan glædet os til at få vores første barn. Men pludselig blev glæden til sorg. Synes det er forfærdeligt, at det skulle ske for os, når det sker så sjældent. Men vi kunne ikke have gjort noget anderledes for at det ikke skulle ske.

Håber på en ny graviditet, når vi er kommet lidt mere ovenpå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

SoffiLine

Er virkelig ked af at høre i mistede jeres guldklump 

måske spørger jeg dumt, men hvordan finder man ud af man har mistet den, begynder man at bløde eller hvordan?

og hvordan gik din NF, hvilke tal fik du?

Knus Soffi

Anmeld

21. oktober 2010

Loa

Cherry_77 skriver:

Hej

Jeg mistede mit barn i uge 15 i september 2010 pga. en alvorlig kromosomfejl. Føler der er et stort tomrum nu. Bliver trist når jeg ser mødre med barnevogne og gravide kvinder. Det skulle jo have været mig.

Jeg besøger vores lille engels gravsted hver dag. Det er godt at vide hvor den er .

Vi havde sådan glædet os til at få vores første barn. Men pludselig blev glæden til sorg. Synes det er forfærdeligt, at det skulle ske for os, når det sker så sjældent. Men vi kunne ikke have gjort noget anderledes for at det ikke skulle ske.

Øv øv øv

Er aldrig fair når sådan noget sker.....

En ringe trøst er jo at det skete pga. at barnet ikke var raskt..... Så der trods alt var en mening med det.... Selvom det langt fra gør det mindre smertefuldt....

Håber der er en rask og sund bebs på vej til jer når i er klar til det......

Anmeld

21. oktober 2010

Bare mig..

Årh, jeg er så ked af at hører i har mistet, det i havde glædet jer sådan til

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige, men ville ikke bare læse uden lige at give en tanke med på vejen..

herfra!

for der snart er gevinst igen, og at den så intet fejler!

Anmeld

21. oktober 2010

Cherry_77

Til Soffi

Til NF-scanningen så barnet fint ud, men blodprøven var ikke god.Vi fik at vide, at vi lå i højrisikogruppen for kromosomfejl. Jeg blev tilbudt en moderkagebiopsi, som blev taget en uge efter. Da vi fik svar på den viste den at barnet havde Downs Syndrom. Vi skulle vælge, om vi ville have abort eller beholde det. Vi valgte sen abort, da det var umuligt at vide, hvor sygt barnet ville have været og der er stor risiko for følgesygdomme, som fx hjertefejl. Det var en hård beslutning. Aborten foregik som en fødsel, der blev igangsat. Det var hårdt:-(

Anmeld

21. oktober 2010

Bavianis

Cherry_77 skriver:

Til Soffi

Til NF-scanningen så barnet fint ud, men blodprøven var ikke god.Vi fik at vide, at vi lå i højrisikogruppen for kromosomfejl. Jeg blev tilbudt en moderkagebiopsi, som blev taget en uge efter. Da vi fik svar på den viste den at barnet havde Downs Syndrom. Vi skulle vælge, om vi ville have abort eller beholde det. Vi valgte sen abort, da det var umuligt at vide, hvor sygt barnet ville have været og der er stor risiko for følgesygdomme, som fx hjertefejl. Det var en hård beslutning. Aborten foregik som en fødsel, der blev igangsat. Det var hårdt:-(

Hej med dig

Hvor er jeg ked af at høre at I har mistet Jeres barn. Vi har selv prøvet det samme, det var dog fordi vandet gik, og ikke fordi der var noget galt med barnet. Det var i 22. uge.

Jeg troede aldrig jeg ville blive glad igen, og jeg kan også mærke, at jeg nu, da jeg er gravid igen, ikke er glad på den "lyserøde" måde igen. Men det bliver jeg når scanninger har vist at alt er ok!

Så: Tag den tid det tager. Tal åbent om det - og hav ikke skyldfølelse over at være glad engang i mellem eller til tider glemme det. Og vær bevidst om, at du har mulighed for at få psykologsamtaler via sygesikringen, da du har mistet et barn efter 12. graviditetsuge.

Knus og kram, Susanne

Anmeld

5. november 2010

1977

Profilbillede for 1977
Cherry_77 skriver:

Hej

Hejsa.

Jeg er ked af at du også endte i denne kategori. Selv mistede vi en lille pige i uge 22 pga. lungeetændelse

Knus

Anmeld

5. november 2010

Cherry_77

Hej Jeanne.

Tak for din besked. Det er rigtig hårdt at miste, og det gør mig ondt at det også er sket for jer.

Knus

Anmeld

5. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Er jeg virkelig ked af at høre!! Kan slet ikke forestille mig hvor ondt det må gøre:-(

Pas på hinanden

Anmeld

5. november 2010

betiinsen

det gør meget meget ondt at læse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.