Flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. august 2008

Marco2

Er der nogen der stadig giver flaske??

Min Sp sagde at vi skulle holde med aftenflasken her efter ferien, men hun er såååå glad for den og en del af vores putteritual. Og nu er hun jo ved at blive kørt ind i vuggerne, så synes ikke lige jeg vil lave for meget om herhjemme. Så jeg venter altså med at tage den flaske fra hende.

Andre der stadig "er på flasken"?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

Lise

Yes! Simon får også stadig en flaske at falde i søvn på... og den gør at han falder heeelt til ro, så ved slet ikke hvordan vi skal undvære den. Desuden er han meget urolig om aftenen og natten pt, så jeg vil også vente på at ting er mere normalt før jeg tager den fra ham..

Anmeld

4. august 2008

Loggidut

ja ja vi er også på flasken 3 gange om dagen, det er nok mest til hygge før dp, og efter dp og igen når hun skal sove.

det er den tid på dagen hvor Tif bare kobler fra, og ligger alene på sin dyne med flasken...totalt nydelse(L)

Anmeld

4. august 2008

heaven

Marco2 skriver:

Er der nogen der stadig giver flaske??

Min Sp sagde at vi skulle holde med aftenflasken her efter ferien, men hun er såååå glad for den og en del af vores putteritual. Og nu er hun jo ved at blive kørt ind i vuggerne, så synes ikke lige jeg vil lave for meget om herhjemme. Så jeg venter altså med at tage den flaske fra hende.

Andre der stadig "er på flasken"?

AG

jeg giver også en flaske - vælling - inden putning - mest fordi Lasse er småtspisende, så jeg har det bedst med at være sikke på han er fyldt op inden han skal sove... han spiser stadig 150-220 ml, selvom det kun er 1,5-2 timer siden vi startede på aftensmad... så jeg har det sådan at jeg bliver ved, og så snakker jeg med lægen om det til 1-års undersøgelsen om ikke så længe. Og så er det en PISSEGOD måde at afslutte dagen på(L)(L)

Jannie

Anmeld

4. august 2008

Monica

Vi er stadig på flasken..;) Og det er bare så rart at vi ved at tanken er fyldt op til natten. Vi skal til Mallorca i starten af Sept, så efter der ser vi på sagen... Men der sker ikke noget ved at de får det lidt endnu...

Monica

Anmeld

4. august 2008

Marco2

heaven skriver:
Og så er det en PISSEGOD måde at afslutte dagen på

Ja, nemlig. Der er altså bare dømt hygge med den aftensflaske, og en god måde at få hende til at falde til ro på. Og hun ææælsker den!!

Anmeld

4. august 2008

Astrid P

Ja, Smilla får også en flaske i ny og næ og hun ÆLSKER den! Jeg kan ikke se nogen som helst grund til at tage den fra hende endnu... Det gør jo for hulan ingen forskel om hun er præcis 1 år eller om hun er en lille smule ældre når hun stopper med at få den! Sådan nogle regler som: De må ENDELIG ikke få flaske mere når de er blevet 1 år, ellers udvikler de fodsvamp og hudorme - ja, dem giver jeg ikke en pind for.

KH Astrid

Anmeld

4. august 2008

heaven

Astrid P skriver:

Ja, Smilla får også en flaske i ny og næ og hun ÆLSKER den! Jeg kan ikke se nogen som helst grund til at tage den fra hende endnu... Det gør jo for hulan ingen forskel om hun er præcis 1 år eller om hun er en lille smule ældre når hun stopper med at få den! Sådan nogle regler som: De må ENDELIG ikke få flaske mere når de er blevet 1 år, ellers udvikler de fodsvamp og hudorme - ja, dem giver jeg ikke en pind for.

KH Astrid

hehe, hvor dælan kommer det liige ind i billedet, tsk tsk....;)

Anmeld

4. august 2008

Marco2

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] De må ENDELIG ikke få flaske mere når de er blevet 1 år, ellers udvikler de fodsvamp og hudorme - ja, dem giver jeg ikke en pind for. KH Astrid[/citat] Sådan Astrid. LOL Nej, jeg synes også selv jeg vil ha' lov at bestemme.... og bare hun ikke bliver så gammel at hun selv fylder den med breezer, skal det nok gå...

Anmeld

4. august 2008

Astrid P

heaven skriver:

Astrid P skriver:

KH Astrid

hehe, hvor dælan kommer det liige ind i billedet, tsk tsk....;)

Det er bare de der emsige know-it-all koner der har så travlt med at det er SÅÅÅÅÅÅÅÅ vigtigt at de bliver vænnet af med flasken når de er præcis et år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.