Nogen der har været til 2. JDM besøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

DK

Diana... skriver:

Jeg skal afsted første mandag i november mener jeg det er. Jeg glæder mig helt vild. Vi er jo i grupper af en mellem 6 -10 kvinder og det er så skide hyggeligt sidste gang mødte jeg en masse dejlige mennesker. 

Men jeg ringer til hende på mandag og høre om de ikke godt vil undersøge mig for jeg har så P.... hamrende ond i mit underliv det spænder og jeg kan næsten ikke gå. Det føles som om det hele er ved at blive revet op. Jeg ved ikke om det har noget med min blærebetændelse at gøre men jeg er sgu nervøs. 

Er der andre der har ond der nede? 

Jep!! Bækkenløsning!!

Det gør mega fniller fnaller!! Prøv da evt med et besøg hos din egen læge først?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Diana...

DK skriver:

Jep!! Bækkenløsning!!

Det gør mega fniller fnaller!! Prøv da evt med et besøg hos din egen læge først?

Går det helt ned i underlivet? Jeg ved ikke en skid om det. 

Jeg ved bare jeg har så helveds ond nederst i ryggen at jeg ikke engang kan gå i brugsen uden jeg er sengeliggende resten af dagen. Men det hænger altså sammen med underlivet? 

Jeg har snakket med min læge og de siger bare det bedst jeg snakke med min JDM  Og nu jeg begynd at blive lidt nervøs så nu kontakter jeg min jdm på mandag. 

Anmeld

22. oktober 2010

DK

Diana... skriver:

Går det helt ned i underlivet? Jeg ved ikke en skid om det. 

Jeg ved bare jeg har så helveds ond nederst i ryggen at jeg ikke engang kan gå i brugsen uden jeg er sengeliggende resten af dagen. Men det hænger altså sammen med underlivet? 

Jeg har snakket med min læge og de siger bare det bedst jeg snakke med min JDM  Og nu jeg begynd at blive lidt nervøs så nu kontakter jeg min jdm på mandag. 

Altså bækkenløsning (for mig i alt fald) gør ondt i skambenet foran (det føltes som om man langsomt bare revner i knoglestykket dernede) og så lige over halebenet, altså aller nederst i ryggen der hvor rygraden ikke kan mærkes mere og der ligesom er sådan en slags "knogle-plade"!

Når jeg har været ude at gå/stå for længe så kan jeg næsten heller ikke gå. Det er som om at hele underlivet bare er smadret og at det derfor er ret svært at komme igang. Så når jeg endelig får mig hevet op af sofaen så humper jeg afsted foroverbøjet de første 10 skridt og så bagefter går det bedre (der vralter jeg kun ligesom en and!)

Men god ide at blive tjekket i alt fald! Det er altid rart at vide hvad der er i vejen!

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

DK skriver:

Altså bækkenløsning (for mig i alt fald) gør ondt i skambenet foran (det føltes som om man langsomt bare revner i knoglestykket dernede) og så lige over halebenet, altså aller nederst i ryggen der hvor rygraden ikke kan mærkes mere og der ligesom er sådan en slags "knogle-plade"!

Når jeg har været ude at gå/stå for længe så kan jeg næsten heller ikke gå. Det er som om at hele underlivet bare er smadret og at det derfor er ret svært at komme igang. Så når jeg endelig får mig hevet op af sofaen så humper jeg afsted foroverbøjet de første 10 skridt og så bagefter går det bedre (der vralter jeg kun ligesom en and!)

Men god ide at blive tjekket i alt fald! Det er altid rart at vide hvad der er i vejen!

Det er også helt nederst i ryggen jeg har ond. Men det er faktisk mere i huldet det gør ond det føles som om jeg er ved at åbne mig eller noget ja det er sgu svært at forklare hmm jeg må heller få det undersøgt. 

Anmeld

22. oktober 2010

DK

Diana... skriver:

Det er også helt nederst i ryggen jeg har ond. Men det er faktisk mere i huldet det gør ond det føles som om jeg er ved at åbne mig eller noget ja det er sgu svært at forklare hmm jeg må heller få det undersøgt. 

Altså... åbne sig-smerter er jo ALDRIG af det gode. Tror du ikke du måske skal ringe til FG istedet så? Det synes jeg i alt fald du skal gøre hvis det bliver værre!!

Anmeld

27. oktober 2010

CA

Skal til jordemoder i dag for 2. gang. Ih jeg glæder migt til at høre den lilles hjertelyd og til at finde ud af om hun kan mærke størelsen

Jeg er lidt i tvivl om, hvordan bækkenløsning føles, men jeg har nogle gange rigtig ondt omkring skambenet og har næsten altid ondt i den nedesrste del af ryggen. OG hofterne! Men kan dt ikke også være fordi det hele bare skal gi sig lige nu? Ved I hvordan man undersøger for bækkenløsning?

Har faktisk en milion spørgsmål til hende, så det blir bare så godt at komme afsted

Anmeld

27. oktober 2010

CamiRon

DK skriver:

Det er præcis sådan min bækkenløsning føles, bortset fra at jeg "kun" har ondt i skambenet hvis jeg er så dum at støvsuge eller hvis jeg bærer for meget på min datter en dag. Det gør super ondt og tit kan jeg føle det som om mine ben smutter under mig, fordi jeg slet ik kan støtte på det! AV!

Jeg var i jordemodergruppe i går, mit 2. besøg hos JM. Det var nogle super søde piger jeg er kommet i gruppe med. Vi er 7 der er mellem 23 og 30 år og så en enkelt på 35 år. Kemimæssigt passer vi vist ret godt sammen.

Desværre var den JM der var der i går, ikke hende vi skal have fast og det virkede lidt som om hun syntes det var træls at skulle tage vores gruppe bare fordi den faste var fraværende. Det gode var så at der var en JM-studerende med og hun gjorde til gengæld meget ud af det. Det var hende der mærkede på maven, fandt hjertelyd osv.

Jeg havde været lidt bekymret for den lilles størrelse fordi hun til MD-scanningen lå helt nede på den laveste "prik" på størrelses-måleren, dengang sagde de hun vejede 295 g. Men både JM og stud. mente hun har en fin størrelse nu, ikke stor men det er jeg heller ikke og de mente hun ligger fint størrelsesmæssigt. Dejligt!  Og hun havde den fineste hjertelyd! Det er næsten det bedste!

Glæder mig meget til at skulle afsted næste gang d. 14/12 - der er bare så længe til. Der skal vores mænd med og det bliver skægt. Det var det i hvert fald sidste gang vi ventede os!

Er spændt på at høre om dit JM-besøg i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.