DK skriver:
ØV!
Altså hvis jeg var jer, så ville jeg skrive et brev til jeres JDM-konsulation (altså sådan overordnet og ikke rettet mod lige jeres JDM) og så skrive at i ikke længere vil gå til JDM og hvad grundende til dette er! Jeg er helt sikker på at nogen så vil få røde ører og at i vil blive tilbudt en ny sød (og sikkert enormt dygtig og serviceminded) JDM!!
Det var godt du skrev, da mine forventninger dalede en lille smule! Altså de har været helt hen i vejret

Altså jeg er sikker på at hende her er en ”ener”…
- altså det håber jeg virkeligt!?
Vi er så heldige at have en gynækolog i nærmeste familie, som jeg fra nu af vælger at trække på.
Men er første gangs gravid, og ville ønske, at jeg kunne få et fuldstændigt almindelig forløb, med små spændende informationer ligesom alle I andre får. Men som sagt, så må jeg bare trække på baglandet fra nu af - for VI VIL have et positivt forløb.
Som du skriver bør jeg skrive en henvendelse - og bliver jo under alle omstændigheder nødt til at give en forklaring, da vi jo melder fra, til de kommende JM besøg.
Nu har vi fået aftalt en lille hyggescanning fredag, så jeg er ok.
Men stakkels de andre med samme sjuske til uduelig jordemoder.
Men ihh altså, jeg håber stadig, at du får en masse hyggelige informationer… særligt noget så spændende som Bimmerens vægt… se sådan noget havde jeg set frem til 
Anmeld