Nu vi snakker kendte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2008

Marco2

Nemlig!! Og foreviget i Se & Hør.... mænger sig med de kendt og kongelige...eller er det et andet ugeblad....??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

Grynt

nemlig ;)

Forresten AG, hvordan har Emily det i vuggestuen. Er hun glad for den? Og hvordan er det for dig at komme i arbejde igen??

(H) T

Anmeld

4. august 2008

Marco2

Synes det er pissehårdt at være startet. Er bare træt, træt, træt!!
Og oveni første arbejdsuge, skulle jeg fredag i byen med tøserne fra min MG, og lørdag havde Em jo føsda, så der var familien på besøg hele dagen... Søndag var der dømt totalt off-dag!! Men har stadig efterveer idag. Er stadig traaaaaaaaaaaat... Skulle måske få tjekket mit blod....

Em havde første dag idag. Men der var enormt meget uro og mange kede børn. Vuggeren har jo haft lukket de sidste 14 dage, så det var start for alle ungerne efter ferie. Og det kunne man nemt mærke. Så vi var der kun i knap en time, så var hun træt, og vi gik hjem. Hun tog sig så lige en skraber på mere end 2 timer...og det er store sager herhjemme.... Så om hun kan lide det er svært at sige. Men hun er ihvertfald ikke ked. Meget nysgerrig og fiser rundt for at undersøge det hele.

Imorgen skal jeg atter være deroppe sammen med hende, og hvis det går fint, vil hendes primære prøve at putte hende på onsdag. Nu må vi se. Synes godt om stede. Har snakket med én af vikarerne deroppe og hun kommer til forskellige inst. Og hun kunne bedst lide at være i børnehuset. Der synes hun at de altid er søde og rare, og de råber ikke ad børnene, som hun har oplevet andre steder. Så det er jo dejligt. Trygt at høre for en hønemor som mig..

Hvad med Frejamusen? Er hun startet og hvordan synes hun om det??

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.