Nu vi snakker kendte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. august 2008

Marco2

Så har Emily faktisk flere gange været sammen med en meeeget kendt dreng!!! Lige omkring hendes alder. Han er ihvertfald i Se&Hør nr. 28....

Måske ikke ligefrem det mest flatterende billede af ham. Har da ihvertfald set billeder af ham hvor han ser noget klogere ud....;)(L)

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

ivfmarie

:))

Anmeld

4. august 2008

Grynt

Hedder han mon noget??? Eller hedder/er han bare "den lille dreng, som har set klogere ud før" (?)(?)(?)

Tina, som vist nok så Prins Henrik køre i en gammel fin bil her i Århus for nogle (eller er det mon mange uger siden (?)) Nåhhh men i hvertfald her i sommer ;)

Anmeld

4. august 2008

Rasmine

Que?
(?)

Anmeld

4. august 2008

ka li ja

Marco2 skriver:

Så har Emily faktisk flere gange været sammen med en meeeget kendt dreng!!! Lige omkring hendes alder. Han er ihvertfald i Se&Hør nr. 28....

Måske ikke ligefrem det mest flatterende billede af ham. Har da ihvertfald set billeder af ham hvor han ser noget klogere ud....;)(L)

AG

uhhhmmm jamen jeg kender da også en kendt så!!! så langt havde jeg ikke tænkt.. og så lige for næsen af mig!!!:D;)

Anmeld

4. august 2008

Grynt

jaaaaaaaaaaaa, vi venter vist stadig på at finde ud af hvem den lille berømte dreng er 8D

Anmeld

4. august 2008

Marco2

Freja har også været sammen med ham mange gange!!! Sidst var det i Søvind sammen med hendes storebror og mor.....

AG

Anmeld

4. august 2008

Rasmine

4. august 2008

Tynen

Ham kender jeg også! - Ligeså charmerende som sin moar ;)

Anmeld

4. august 2008

Grynt

nåhhhhhhhhhhhhh HAM :D:D:D Han er den skønneste unge i miles omkreds (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.