Har fået datoen for kejsersnit... jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

mullesmith2

sarahb skriver:

ej hvor spændende... Det er da perfekt de vokser sådan

Og så har du planlagt kejsersnit på min termin, så vi kan da lige gå og tælle lidt ned sammen Er så utålmodig

Er også bare total spændt nu... håber jeg når helt til den dato .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

sarahb

mullesmith2 skriver:

Er også bare total spændt nu... håber jeg når helt til den dato .

det håber jeg også Du gør, jeg kunne godt bruge han kom lidt tidligere

Anmeld

20. oktober 2010

Bavianis

mullesmith2 skriver:

Jamen ja så har jeg da hehe, vi blev idag scannet af manden, han er klart den bedste syntes jeg  Han trykker ikke så sindsygt hårdt som Eva (tror jeg hun hedder). Og hende den ældre er lidt stram i betrækket, men rigtig flink.

Ej hvor sjovt! "Vores læge" var Inge Lise gennem forløbet med August - og jeg ÆÆÆÆLSKER hende! Hun er nemlig lidt "stram" og skræmmende i starten, men hun er såååå sød! Hun er klart den læge, som jeg har følt har kæret sig mest for os igennem hele forløbet. Hun ringede endda til mig for at høre hvordan jeg havde det etc..

Anmeld

20. oktober 2010

mullesmith2

Bavianis skriver:

Ej hvor sjovt! "Vores læge" var Inge Lise gennem forløbet med August - og jeg ÆÆÆÆLSKER hende! Hun er nemlig lidt "stram" og skræmmende i starten, men hun er såååå sød! Hun er klart den læge, som jeg har følt har kæret sig mest for os igennem hele forløbet. Hun ringede endda til mig for at høre hvordan jeg havde det etc..

Ja hun er nu ret sød, jeg var også inde og blive scannet og så slår hun pludselig over på 3d og vi ser det skønneste lille ansigt på skærmern... det var så dejligt. Og da vi gik kaldte hun mig lige tilbage for at give mig billedet af det lille ansigt  blev så glad.

Anmeld

20. oktober 2010

Bavianis

mullesmith2 skriver:

Ja hun er nu ret sød, jeg var også inde og blive scannet og så slår hun pludselig over på 3d og vi ser det skønneste lille ansigt på skærmern... det var så dejligt. Og da vi gik kaldte hun mig lige tilbage for at give mig billedet af det lille ansigt  blev så glad.

Ja altså - det er da vildt sødt! Ih, bliver helt jaloux på at du går til scanning hos hende  Hun er bare den bedste.

Held og lykke med tvillingerne - håber for Jer de bliver derinde endnu - selvom jeg kan forstå at moderen synes at pladsen er trang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.