Har fået datoen for kejsersnit... jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

mullesmith2

Low skriver:

Hvor det fedt . Hvor er det bare dejligt 

Ja det er godt nok nogle basser hehe.. min søn blev skønnet til at veje 2100 g da jeg var 33+6

Ja mine drenge ligger hvist lidt over den gennesnitlige vægtkurve og især nok for tvillinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

MORJESPERSEN

mullesmith2 skriver:

Vi er blevet scannet af 3 forskellige på Aalborg sygehus kan ik huske hvad de hedder hehe jeg koncentrere mig bare om babyerne  Men ja de er da rigtig søde der og jeg er ikke nervøs for noget som helst det hele går bare som planlagt og ser så fint ud. Det er herligt.

Ja så har du jo prøvet dem der er for de er vist nok kun 3 overlæger... to damer og en mand.

Anmeld

19. oktober 2010

mullesmith2

Laulund87 skriver:

Hold da op, det er jo lige om hjørnet

Er der snart et nyt mavebillede?

Det er ikke længe siden jeg lagde mavebillede ind der går lige et par dage før jeg tager nyt billede igen

Anmeld

19. oktober 2010

mullesmith2

MORJESPERSEN skriver:

Ja så har du jo prøvet dem der er for de er vist nok kun 3 overlæger... to damer og en mand.

Jamen ja så har jeg da hehe, vi blev idag scannet af manden, han er klart den bedste syntes jeg  Han trykker ikke så sindsygt hårdt som Eva (tror jeg hun hedder). Og hende den ældre er lidt stram i betrækket, men rigtig flink.

Anmeld

19. oktober 2010

Low

mullesmith2 skriver:

Ja mine drenge ligger hvist lidt over den gennesnitlige vægtkurve og især nok for tvillinger

Ja det er nogle rigtige flotte vægte de har

Anmeld

19. oktober 2010

MORJESPERSEN

mullesmith2 skriver:

Jamen ja så har jeg da hehe, vi blev idag scannet af manden, han er klart den bedste syntes jeg  Han trykker ikke så sindsygt hårdt som Eva (tror jeg hun hedder). Og hende den ældre er lidt stram i betrækket, men rigtig flink.

jeg blev kun scannet af ingelise, har kun prøvet eva og ham manden en gang......dem var jeg ik så vilde med.. men det er jo så forskeligt hvem man har kemien med

Anmeld

20. oktober 2010

Ranarupta

mullesmith2 skriver:

Så var vi til scanning idag og drengene vejer nu ca. 2300g og 2400g her 33+1  så de er og bliver vist nogen store basser.

Vi fik også datoen for kejsersnit som bliver d.18 nov. hvis de da vil blive derinde så længe  Nu må vi se hvad der sker, det var bare lige en lille update herfra.

Eeeej, hvor er det bare vildt! Det er lige om 5 min... næsten.

Jeg glæder mig meget til at følge din graviditet og mave den næste måneds tid og ikke mindst til at se billeder af dine drenge og læse din FB.

Anmeld

20. oktober 2010

mullesmith2

Ranarupta skriver:

Eeeej, hvor er det bare vildt! Det er lige om 5 min... næsten.

Jeg glæder mig meget til at følge din graviditet og mave den næste måneds tid og ikke mindst til at se billeder af dine drenge og læse din FB.

Det føles også bare vildt at det er så tæt på nu  glæææder mig virkelig til at se hvordan de ser ud, hvem de ligner. Håber på to små mørkhårede babyer med små søde ansigter og fine opstoppernæser hihi

Anmeld

20. oktober 2010

Ranarupta

mullesmith2 skriver:

Det føles også bare vildt at det er så tæt på nu  glæææder mig virkelig til at se hvordan de ser ud, hvem de ligner. Håber på to små mørkhårede babyer med små søde ansigter og fine opstoppernæser hihi

Årh, det lyder da også bare helt vildt kært!!

Anmeld

20. oktober 2010

sarahb

ej hvor spændende... Det er da perfekt de vokser sådan

Og så har du planlagt kejsersnit på min termin, så vi kan da lige gå og tælle lidt ned sammen Er så utålmodig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.