Har fået datoen for kejsersnit... jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.142 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

mullesmith2

Så var vi til scanning idag og drengene vejer nu ca. 2300g og 2400g her 33+1  så de er og bliver vist nogen store basser.

Vi fik også datoen for kejsersnit som bliver d.18 nov. hvis de da vil blive derinde så længe  Nu må vi se hvad der sker, det var bare lige en lille update herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Laulund87

Hold da op, det er jo lige om hjørnet

Er der snart et nyt mavebillede?

Anmeld

19. oktober 2010

Nadia&Daniel

Uhhh  vi glæder os til FB og billederne..

Har også fået datoen til "mit" kejsersnit i dag - skal på mandag (38+6)..

Anmeld

19. oktober 2010

MORJESPERSEN

Hold da op det jo lige om lidt...... hvem går du endligt til scanning ved på aalborg sygehus??? Jeg fødte jo selv der og kan varmt anbefale det,,,

Anmeld

19. oktober 2010

Lone Jakobsen

hold da op det er vildt at du allerede er så langt må være fantastisk med en fast dato for baby fødslerne

Anmeld

19. oktober 2010

Faith

Ej hvor spændende!

Anmeld

19. oktober 2010

isimaven

ihhh hvor er det vildt med en dato
ville ønske at man kunne få en dato for en alm. fødsel hehehe så vidste man hvad man kunne regne med !!

Anmeld

19. oktober 2010

Low

mullesmith2 skriver:

Så var vi til scanning idag og drengene vejer nu ca. 2300g og 2400g her 33+1  så de er og bliver vist nogen store basser.

Vi fik også datoen for kejsersnit som bliver d.18 nov. hvis de da vil blive derinde så længe  Nu må vi se hvad der sker, det var bare lige en lille update herfra.

Hvor det fedt . Hvor er det bare dejligt 

Ja det er godt nok nogle basser hehe.. min søn blev skønnet til at veje 2100 g da jeg var 33+6

Anmeld

19. oktober 2010

bullerbassen

Dejligt .. Der er jo lige pludselig ikke så længe til...

Anmeld

19. oktober 2010

mullesmith2

MORJESPERSEN skriver:

Hold da op det jo lige om lidt...... hvem går du endligt til scanning ved på aalborg sygehus??? Jeg fødte jo selv der og kan varmt anbefale det,,,

Vi er blevet scannet af 3 forskellige på Aalborg sygehus kan ik huske hvad de hedder hehe jeg koncentrere mig bare om babyerne  Men ja de er da rigtig søde der og jeg er ikke nervøs for noget som helst det hele går bare som planlagt og ser så fint ud. Det er herligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.