Søren Huss....fantastisk smerte og fantastisk smukt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

lisbethita

patella skriver:

Har han været på igen i genudsendelsen. Det vil jeg så gerne se! Har først lige fået tændt.

Jeg var så heldig og gå i folkeskole med ham - altså han gik i en af de større klasser. Og det var jo sådan dengang at de store hilste bare ikke på de små - men sådan var det bare ikke med Søren. Han hilste altid på os andre og var så venlig og sød. Han er et helt fantastisk menneske og har været til mange gratis koncerter med ham i Kongens Have i Odense, inden de blev kendt. Det har altid været så fedt et band!

Ja...elsker saybia ;-) De er og har altid været helt fantastiske!!! Sjovt, at du kender ham. Han virker også bare som godheden selv, faktisk! I hvert fald fantastisk musik... gribende!!! 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

lisbethita

kitty skriver:

Jeg tror jeg bliver nød til at købe den CD til den kommende far... Han ææælsker Søren Huss og Saybia, så det må være oplagt!

Har hørt sangen et par gange nu, og den bliver kun bedre!

Perfekt gave, søde!  Bare vent til du hører resten... 

Kæmpe krammer til dig misse-mor 

Anmeld

19. oktober 2010

lisbethita

JulieE skriver:

Ja, det går også lige i hjertet på mig. Forældre der mister deres børn og børn der mister deres forældre

Min kære mand, har "forbundt" mig at læse om sådan noget, for han ved jeg ender stortudende Jeg læste på et andet babysitet en ors fortælling om hvordan hun mistede sin 7 årige søn (hjertebarn) meget pludseligt! Jeg græd og græd og dette. det trækker stadig tårer når jeg tænker på det og hvordan hun beskrev at lillesøsteren ledte efter storebror og ikke kunne forstå han var væk...

Hvor er du sød!  Tror os hormonella'er har en tendens til at reagere sådan! Ser du sporløs?? Jeg tuder hver gang....

Anmeld

19. oktober 2010

patella

lisbethita skriver:

Ja...elsker saybia ;-) De er og har altid været helt fantastiske!!! Sjovt, at du kender ham. Han virker også bare som godheden selv, faktisk! I hvert fald fantastisk musik... gribende!!! 

Knus

Haha jeg kan næste se at det er kommet til at lyde for meget som om jeg kender ham personligt og har rendt til koncerter i hans selskab  

Det jeg mente var at Saybia dengang gav gratis koncerter i Kongens Have, hvor jeg ofte var tilskuer.... 

Så er det vidst på det rene - jeg vidste hvem han var og han var så rar at omgås, men han vil helt sikkert ikke vide hvem jeg er idag 

Anmeld

20. oktober 2010

lisbethita

patella skriver:

Haha jeg kan næste se at det er kommet til at lyde for meget som om jeg kender ham personligt og har rendt til koncerter i hans selskab  

Det jeg mente var at Saybia dengang gav gratis koncerter i Kongens Have, hvor jeg ofte var tilskuer.... 

Så er det vidst på det rene - jeg vidste hvem han var og han var så rar at omgås, men han vil helt sikkert ikke vide hvem jeg er idag 

Den fangede jeg godt! ;-) Men derfor er det stadigt lidt morsomt! CDen skulle være udkommet. Den vil jeg ned og have fat i !

Ha en skøn dag ;-)

Anmeld

20. oktober 2010

patella

lisbethita skriver:

Den fangede jeg godt! ;-) Men derfor er det stadigt lidt morsomt! CDen skulle være udkommet. Den vil jeg ned og have fat i !

Ha en skøn dag ;-)

Tak og i lige måde 

Anmeld

20. oktober 2010

lisbethita

Bare lige generel info. CD'en er på gaden nu efter sigende ;-)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.