Søren Huss....fantastisk smerte og fantastisk smukt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

lisbethita

Chalala85 skriver:

Det var også super hårdt at se det. Jeg havde sådan lyst til at give ham et kram men istedet kiggede jeg bare og gik forbi, anede jo ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv og nok heller ikke rart for ham at en vildt fremmede giver ham et kram

Ja... hvad dælen gør mig lige!! puhaaa!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

karina1980

søren er simpelthen et af de mest fantastiske mennesker jeg har mødt,

jeg arbejdede i kantinen på det musikkonservatorie hvor han gik, og hele hans væsen strålede bare af varme og humor.

men det her med kæresten har godt nok taget dybt på ham, (klart) han er slet slet ikke den samme og der er godt nok langt mellem de smittende smil han havde dengang og så den mere mutte og tilbagetrukne søren vi ser idag.

men en ting er sikkert, han laver stadig skøn musik

Anmeld

19. oktober 2010

lisbethita

patella skriver:

ok tak 

Anmeld

19. oktober 2010

lisbethita

JulieE skriver:

Puha... det tør jeg ikke tænke på så. Jeg har så nemt til tårer når det handler om børn og forældre og at miste....

Ja, jeg hukser dte helt tydeligt!! jeg kom forbi Toftegårds plads flere gange om dagen på det tidspunkt og alle blomsterne og lysene brændte sig ind hos mig. Det at en mor var blevet revet væk fra sin datter, fra sin kæreste....

Det er så vildt.... det rører også mit helt ind i hjertet 

Anmeld

19. oktober 2010

JulieE

lisbethita skriver:

Det er så vildt.... det rører også mit helt ind i hjertet 

Ja, det går også lige i hjertet på mig. Forældre der mister deres børn og børn der mister deres forældre

Min kære mand, har "forbundt" mig at læse om sådan noget, for han ved jeg ender stortudende Jeg læste på et andet babysitet en ors fortælling om hvordan hun mistede sin 7 årige søn (hjertebarn) meget pludseligt! Jeg græd og græd og dette. det trækker stadig tårer når jeg tænker på det og hvordan hun beskrev at lillesøsteren ledte efter storebror og ikke kunne forstå han var væk...

Anmeld

19. oktober 2010

BabyMus

JulieE skriver:

Ja, det var rigtig sørgeligt at se på! En konstant påmindelse om livet skrøbelighed og hvor meget vi skal passe på os selv og vores børn!!!

-Kan forresten fornemme på dine svar vi må bo ret tæt på hinanden

Ja det er ikke engang løgn. Det skal man huske at tænke på, sådan noget. (:

Ja det gør vi da egentlig nok. Bor på Vigerslev Alle i Hvidovre, lige efter grænsen fra Valby. (: 

Anmeld

19. oktober 2010

JulieE

BabyMus skriver:

Ja det er ikke engang løgn. Det skal man huske at tænke på, sådan noget. (:

Ja det gør vi da egentlig nok. Bor på Vigerslev Alle i Hvidovre, lige efter grænsen fra Valby. (: 

Så bor vi rigtig tæt på hinande.... Jeg bor på Næsborgvej

Anmeld

19. oktober 2010

BabyMus

JulieE skriver:

Så bor vi rigtig tæt på hinande.... Jeg bor på Næsborgvej

Neii hvor sjovt. (:

Anmeld

19. oktober 2010

JulieE

BabyMus skriver:

Neii hvor sjovt. (:

Ja, det er lidt sjovt!

Anmeld

19. oktober 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Jeg har altid været stor stor fan af Saybia...har altid syntes, at Søren Huss synger med hjertet på en måde som kun de færreste formår. De fleste af jer har sikkert hørt om den ulykke, hvor hans kærste blev dræbt og hans barn blev kvæstet for 3 år siden?? Forfærdelig ulykke.... Jeg har lige hørt de nye sange og har også set ham i Godmorgen Danmark. Det er helt anderledes....og der er så meget smerte i de sange...samtidigt med, at det er smukt. Smerte og smukt... og det rører mig dybt i hjertet. Jeg har købt cd'en på min iphone men har ikke kunnet finde klip på nettet andet end nedenstående. 

Jeg har lige hørt: INTET ER, INTET BLIVER... (DU & JEG) fik de vildeste kuldegysninger og...ja...græd sgu et par tårer da jeg hørte den. Den vildeste tekst... puha....!! 

Enhver sin smag ....men det her synes jeg er godt, selvom det også er trist! Det får en til at værdsætte, at man har livet og minde en om, at man skal huske at leve....HVER DAG!!

I må tage dette klip og glæde jer til at høre de andre sange:

ENJOY...

http://www.youtube.com/watch?v=BV6sLDzE4NQ

Jeg tror jeg bliver nød til at købe den CD til den kommende far... Han ææælsker Søren Huss og Saybia, så det må være oplagt!

Har hørt sangen et par gange nu, og den bliver kun bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.