Søren Huss....fantastisk smerte og fantastisk smukt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.963 visninger
36 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

lisbethita

Jeg har altid været stor stor fan af Saybia...har altid syntes, at Søren Huss synger med hjertet på en måde som kun de færreste formår. De fleste af jer har sikkert hørt om den ulykke, hvor hans kærste blev dræbt og hans barn blev kvæstet for 3 år siden?? Forfærdelig ulykke.... Jeg har lige hørt de nye sange og har også set ham i Godmorgen Danmark. Det er helt anderledes....og der er så meget smerte i de sange...samtidigt med, at det er smukt. Smerte og smukt... og det rører mig dybt i hjertet. Jeg har købt cd'en på min iphone men har ikke kunnet finde klip på nettet andet end nedenstående. 

Jeg har lige hørt: INTET ER, INTET BLIVER... (DU & JEG) fik de vildeste kuldegysninger og...ja...græd sgu et par tårer da jeg hørte den. Den vildeste tekst... puha....!! 

Enhver sin smag ....men det her synes jeg er godt, selvom det også er trist! Det får en til at værdsætte, at man har livet og minde en om, at man skal huske at leve....HVER DAG!!

I må tage dette klip og glæde jer til at høre de andre sange:

ENJOY...

http://www.youtube.com/watch?v=BV6sLDzE4NQ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Jeg har altid været stor stor fan af Saybia...har altid syntes, at Søren Huss synger med hjertet på en måde som kun de færreste formår. De fleste af jer har sikkert hørt om den ulykke, hvor hans kærste blev dræbt og hans barn blev kvæstet for 3 år siden?? Forfærdelig ulykke.... Jeg har lige hørt de nye sange og har også set ham i Godmorgen Danmark. Det er helt anderledes....og der er så meget smerte i de sange...samtidigt med, at det er smukt. Smerte og smukt... og det rører mig dybt i hjertet. Jeg har købt cd'en på min iphone men har ikke kunnet finde klip på nettet andet end nedenstående. 

Jeg har lige hørt: INTET ER, INTET BLIVER... (DU & JEG) fik de vildeste kuldegysninger og...ja...græd sgu et par tårer da jeg hørte den. Den vildeste tekst... puha....!! 

Enhver sin smag ....men det her synes jeg er godt, selvom det også er trist! Det får en til at værdsætte, at man har livet og minde en om, at man skal huske at leve....HVER DAG!!

I må tage dette klip og glæde jer til at høre de andre sange:

ENJOY...

http://www.youtube.com/watch?v=BV6sLDzE4NQ

Jeg elsker også den mand og hans tekster Han var inde i Go' morgen Danmark i morges for at give et nummer. Han kommer på i genudsendelsen lige om lidt...

Efter ulykken med hans kæreste, er hans tekster blevet meget mere melankolske og smertefulde, men det er hans måde at komme ud med sorgen på. Han har virkelig en fantastisk lyrisk indsigt...

Anmeld

19. oktober 2010

JulieE

Baagøe skriver:

Jeg elsker også den mand og hans tekster Han var inde i Go' morgen Danmark i morges for at give et nummer. Han kommer på i genudsendelsen lige om lidt...

Efter ulykken med hans kæreste, er hans tekster blevet meget mere melankolske og smertefulde, men det er hans måde at komme ud med sorgen på. Han har virkelig en fantastisk lyrisk indsigt...

Jeg så ham også i Go´morn Danmark og fik gåsehus og det var godt nok tæt på også at få våde øjne!! -Jeg kan stadig huske alle blomsterne og lysene på Toftegårds plads, hvor han kæreste blev dræbt! Puha... Men smuk smuk sang!!!!

Anmeld

19. oktober 2010

Pige2009

JulieE skriver:

Jeg så ham også i Go´morn Danmark og fik gåsehus og det var godt nok tæt på også at få våde øjne!! -Jeg kan stadig huske alle blomsterne og lysene på Toftegårds plads, hvor han kæreste blev dræbt! Puha... Men smuk smuk sang!!!!

Ja, man får de vildeste kuldegysninger. Det sætter livet i perspektiv...

Anmeld

19. oktober 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Jeg så det godt...også indslaget, hvor Natasja Crone klemte en tåre. Det er helt ekstremt så hårdt det han har været igennem. Det mærkes tydeligt. Du skulle prøve og høre teksten til INTET ER, INTET BLIVER... puha...

Men jeg kan godt lide disse tekster, fordi jeg synes de minder mig om, hvad der er vigtigt i livet: AT LEVE! OG at man skal leve hver dag.... man ved jo ikke hvor længe man får lov til at blive her, så det er med at forsøge at være lykkelig og sætte pris på de virkelige ting her i livet! 

Anmeld

19. oktober 2010

lisbethita

JulieE skriver:

Kan du huske det?? Jeg husker det også fra nyhederne fra dengang lige inden jul. Puha!! 

Hvis du synes den sang er sørgelig og får gåsehud af den fra god morgen Danmark, så vent til du hører resten! Der lægges ikke skjul på noget. 

Anmeld

19. oktober 2010

patella

lisbethita skriver:

Jeg så det godt...også indslaget, hvor Natasja Crone klemte en tåre. Det er helt ekstremt så hårdt det han har været igennem. Det mærkes tydeligt. Du skulle prøve og høre teksten til INTET ER, INTET BLIVER... puha...

Men jeg kan godt lide disse tekster, fordi jeg synes de minder mig om, hvad der er vigtigt i livet: AT LEVE! OG at man skal leve hver dag.... man ved jo ikke hvor længe man får lov til at blive her, så det er med at forsøge at være lykkelig og sætte pris på de virkelige ting her i livet! 

Har han været på igen i genudsendelsen. Det vil jeg så gerne se! Har først lige fået tændt.

Jeg var så heldig og gå i folkeskole med ham - altså han gik i en af de større klasser. Og det var jo sådan dengang at de store hilste bare ikke på de små - men sådan var det bare ikke med Søren. Han hilste altid på os andre og var så venlig og sød. Han er et helt fantastisk menneske og har været til mange gratis koncerter med ham i Kongens Have i Odense, inden de blev kendt. Det har altid været så fedt et band!

Anmeld

19. oktober 2010

JulieE

Baagøe skriver:

Ja, man får de vildeste kuldegysninger. Det sætter livet i perspektiv...

Ja... Præcis. Det sætter livet i perskeptiv!!

Anmeld

19. oktober 2010

JulieE

lisbethita skriver:

Kan du huske det?? Jeg husker det også fra nyhederne fra dengang lige inden jul. Puha!! 

Hvis du synes den sang er sørgelig og får gåsehud af den fra god morgen Danmark, så vent til du hører resten! Der lægges ikke skjul på noget. 

Puha... det tør jeg ikke tænke på så. Jeg har så nemt til tårer når det handler om børn og forældre og at miste....

Ja, jeg hukser dte helt tydeligt!! jeg kom forbi Toftegårds plads flere gange om dagen på det tidspunkt og alle blomsterne og lysene brændte sig ind hos mig. Det at en mor var blevet revet væk fra sin datter, fra sin kæreste....

Anmeld

19. oktober 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Lige præcis... Det giver stof til eftertanke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.