ooondt i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2008

heaven

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] jeg skal igennem nøjagtigt det samme i morgen..tif skal passes om morgenen af en vikar:( men jeg er nød til det, mich er i fuld sving herhjemme, og jeg skal til frisør klokken 9 jeg ved godt hvad du mener! og hvordan du har det:'([/citat] kan du så ikke komme og drikke kaffe og holde hånd, tsk tsk.... [/citat] ahhhhh heaven [rød]du forsøger sgu at score mig[/rød]! det er anden gang du byder på kaf...lol...aj det er gas, jeg tror nok min tilstedeværelse hos frisøren er krævet...satans osse...lol [/citat] ja nemlig ja - du kan bare komme an:P ej, vil da ikke være skyld i at din prøveopsætning ikke bliver til noget, hehe.... mon ikk det er det du skal??? Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Loggidut

joooo efter jeg har fået farvet håret...nu kommer det godt nok meget tæt på...uhhhhhh....jeg er rystende nervøs!

Anmeld

3. august 2008

heaven

Loggidut skriver:

joooo efter jeg har fået farvet håret...nu kommer det godt nok meget tæt på...uhhhhhh....jeg er rystende nervøs!

det bliver kun værre, søde dig(L) tro mig..... men på den fede måde, synes jeg......
liiiige der, hvor du står udenfor kirkedøren og du ved der sidder en milliard million mennesker og venter kun på dig - det er VIIILDT(L)(L)

Jannie

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

ajjjj du er fej....så fik sloggi sgu nærmest mavekramper!+o(

hmmm.....godt jeg har svigerfar godt placeret ved min side...han er en stabil mand, der godt kan løfte pegefinger hvis jeg begynder at hyberventilere...dahm heaven for fanden, den tanke havde slet ikke strejfet mig før!!!!!

Anmeld

3. august 2008

heaven

Loggidut skriver:

ajjjj du er fej....så fik sloggi sgu nærmest mavekramper!+o(

hmmm.....godt jeg har svigerfar godt placeret ved min side...han er en stabil mand, der godt kan løfte pegefinger hvis jeg begynder at hyberventilere...dahm heaven for fanden, den tanke havde slet ikke strejfet mig før!!!!!

sorry:$:$ i guess?????? jeg glemmer det i hvert fald ikke, hehe..... og den totale stilhed i sec mellem at klokkerne er stoppet og så døren går op - den er laaaarmende..... ej, nu skal jeg nok holde - tro mig - det bliver en fantastisk dag..... som jeg har skrevet til dig tidligere, så kan du gøre dig en masse tanker og forestillinger, men det bliver 10000 gange bedre end det.... og det er ikke "dril".....(L)

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

ha ha heaven, nu kan jeg love dig for at når jeg står i kirken på fredag klokken 15. og venter, så vil jeg da sende en tanke til heaven! ja hvor er det mere nærliggende at gøre det end i en kirke?

præsten sagde til mig at nervøsitet ikke gavnede, men at man huskede at nyde dagen ville være en god ide, og ved du hvad...når jeg går ind i kirken, så tror jeg nok mere jeg vil have øjnene på min kommende husbond...for han vil dog altid være den vigtigste for mig derinde!

dem der kommer (udover folk som har sagt de skal til globryllup) det er folk jeg kender i dagligdagen, og mon ikke jeg vil føle mig båret lidt på vej af dem....?

aj uanset hvad jeg skriver og tænker...så er jeg bare så meget mere spændt nu...looool...Heaven, jeg vil slet ikke høre mere...ha ha og her skal være en smiley med fingrene godt stukket ind i ørene, mens den fløjter...8D

lol....aj jeg er så spændt!

Anmeld

3. august 2008

heaven

Loggidut skriver:

ha ha heaven, nu kan jeg love dig for at når jeg står i kirken på fredag klokken 15. og venter, så vil jeg da sende en tanke til heaven! ja hvor er det mere nærliggende at gøre det end i en kirke?

præsten sagde til mig at nervøsitet ikke gavnede, men at man huskede at nyde dagen ville være en god ide, og ved du hvad...når jeg går ind i kirken, så tror jeg nok mere jeg vil have øjnene på min kommende husbond...for han vil dog altid være den vigtigste for mig derinde!

dem der kommer (udover folk som har sagt de skal til globryllup) det er folk jeg kender i dagligdagen, og mon ikke jeg vil føle mig båret lidt på vej af dem....?

aj uanset hvad jeg skriver og tænker...så er jeg bare så meget mere sp8D

som jeg har skrevet til dig tidligere, så kan du gøre dig en masse tanker og forestillinger, men det bliver 10000 gange bedre end det.... og det er ikke "dril"..(L)(L)(L)
that`s all I`ve got to say.....8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.