ooondt i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. august 2008

heaven

og det er ikke Lasse men mig.... suk. Jeg skal i morgen afl Lasse hos en gdp jeg aldrig har mødt.... han er jo i forvejen lige startet i dp - gik der i 14 dage inden han fik ferie - og så har han lige holdt 4 ugers ferie.... skal møde op på en fremmet add, og afl mit barn, til en jeg overhovedet ikke aner hvem er!!! Ved altså ikke liiiige om jeg er med på det, hvis han er ked.... ved godt det går over, og at hun passer på ham osv - men for dælans, hvor kan jeg bare mærke jeg IKKE er pædagog i det her, men MOR MED STORT M... kan slet ikke holde ud at tænke på, hvis det sidste jeg skal se, er hans smukke dejlige ansigt opløst i tårer... SUUK...:'(:'(:'(:'(. Bare lidt "jeg synes bare det er lidt træls lige nu"-brok fra mig... Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Anja

Puha, har vist ikke lige nogle trøstende ord, for jeg ville godt nok også have ondt i maven over det ... meeeen mon ikke den dp også er ganske sød, så det går jo nok :)

Anmeld

3. august 2008

Rasmine

For helved.
Det har jeg også prøvet, med Mille.
Det underlige var at hun var endnu mere glad for at være dér, end det faste sted.
Har du fri i morgen, så du kan springe hen og hente ham, hvis han bliver alt for ked?
Eller har du en nødløsning?

Det er ulempen ved at have dem i dp. Der er altid så meget skiften rundt.

Anmeld

3. august 2008

heaven

Anja skriver:

Puha, har vist ikke lige nogle trøstende ord, for jeg ville godt nok også have ondt i maven over det ... meeeen mon ikke den dp også er ganske sød, så det går jo nok :)

egentlig er der vel ikke så meget at sige, jeg bliver jo nødt til det... og andre har overlevet det, så det gør Lasse selvfølgelig også - håber jeg. Nej, det gør han - synes bare det er sur røv, - særligt fordi vi lige har tusset rundt hele ferien...

Jannie

Anmeld

3. august 2008

heaven

Mebach skriver:

For helved.
Det har jeg også prøvet, med Mille.
Det underlige var at hun var endnu mere glad for at være dér, end det faste sted.
Har du fri i morgen, så du kan springe hen og hente ham, hvis han bliver alt for ked?
Eller har du en nødløsning?

Det er ulempen ved at have dem i dp. Der er altid så meget skiften rundt.

nej, har ikke fri - men dog en kort dag... skal møde halv 9 til 2..... har dog en kollega. der er på barsel der har sagt jeg bare kan komme med ham hvis det går helt i fisk i morgen tidlig.... men det vil jeg nu ikke - hun har selv en på 3 mdr, og tvillinger på 2, der kommer tidligt hjem:P
Det skal nok gå, men for hulan det er træls - særligt fordi vi lige har hygget os hele ferien. og så synes jeg bare det er underligt at møde op hos en jeg ikke aner hvem er og sige " værs´go - her er det dyrbareste jeg har..."... hrum... øv sgu!!

Jannie

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

jeg skal igennem nøjagtigt det samme i morgen..tif skal passes om morgenen af en vikar:( men jeg er nød til det, mich er i fuld sving herhjemme, og jeg skal til frisør klokken 9 jeg ved godt hvad du mener! og hvordan du har det:'(

Anmeld

3. august 2008

heaven

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] jeg skal igennem nøjagtigt det samme i morgen..tif skal passes om morgenen af en vikar:( men jeg er nød til det, mich er i fuld sving herhjemme, og jeg skal til frisør klokken 9 jeg ved godt hvad du mener! og hvordan du har det:'([/citat] kan du så ikke komme og drikke kaffe og holde hånd, tsk tsk....

Anmeld

3. august 2008

ivfmarie

Åhhh... vi er sgu lidt i samme båd... min "lille" pige skal starte i børnehave i morgen.. Og jeg har vildt dårlig mave over mere... Mere end da jeg skulle aflevere hende første gang i dp!? :'( Og jeg skal faktisk slet ikke aflevere hende - jeg bliver der sammen med hende i et par timer, og så tar vi hjem.. men jeg kan slet ikke forstå at min lille pige nu skal til at mænge sig med de stooore børn! Men hey, Lasse skal sgu nok klare det det nye sted - og det skal du nu også nok :) Marie - just hjemvendt fra [k]løbe[/k]tur 8(

Anmeld

3. august 2008

heaven

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Åhhh... vi er sgu lidt i samme båd... min "lille" pige skal starte i børnehave i morgen.. Og jeg har vildt dårlig mave over mere... Mere end da jeg skulle aflevere hende første gang i dp!? :'( Og jeg skal faktisk slet ikke aflevere hende - jeg bliver der sammen med hende i et par timer, og så tar vi hjem.. men jeg kan slet ikke forstå at min lille pige nu skal til at mænge sig med de stooore børn! Men hey, Lasse skal sgu nok klare det det nye sted - og det skal du nu også nok :) Marie - just hjemvendt fra [k]løbe[/k]tur 8([/citat] åh, altså.... stoooor pige. Modtager selv nye børn på arbejde pt, så ved godt i er spændte/nervøse/stolte og en masse andet... men de er som regl rigtig rigtig klar til at komme af sted, og din freja er jo en stooor pige, der går på wc og alting:P Ja, vi overlever også - men det er altså underligt og bare afl et sted jeg ikke har været før..... også fordi han har haft så lang ferie, suk... godt det er en kort dag... Jannie - der aldrig i sit liv kunne finde på at løbe8(8(

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

[citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] jeg skal igennem nøjagtigt det samme i morgen..tif skal passes om morgenen af en vikar:( men jeg er nød til det, mich er i fuld sving herhjemme, og jeg skal til frisør klokken 9 jeg ved godt hvad du mener! og hvordan du har det:'([/citat] kan du så ikke komme og drikke kaffe og holde hånd, tsk tsk.... [/citat] ahhhhh heaven du forsøger sgu at score mig! det er anden gang du byder på kaf...lol...aj det er gas, jeg tror nok min tilstedeværelse hos frisøren er krævet...satans osse...lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.